Martin K
Curacao, Caribbean

Cruise schip beleving in een hotel

5,0 van 5 bollen18 feb 2024 beoordeeldvia mobiele applicatie
Goede locatie ten opzicht van Boat Show, fijne ruime kamer en grote badkamer en geweldige hospitality ruimte op de 29e verdieping. We hebben zowel van het lekkere ontbijt en het happy hour genoten, waarbij met name de dames uit Laos en Chili zeer gastvrij waren.
Datum van verblijf: februari 2024
Kamertip: Het Italiaanse restaurant aan de achterzijde van het hotel is een absolute aanrader.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Glenn Sampert , Owner van InterContinental Miami, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 19 feb 2024
martin k,

So glad you had a wonderful stay with us and appreciated our location and brand-new Club InterContinental. Your reviews means everything to us and could not be happier that you had a fantastic experience - thank you again!
  • Hampton
1.4 km van InterContinental Miami, an IHG Hotel
2.1 km van InterContinental Miami, an IHG Hotel
Roomservice
Exterior
2.1 km van InterContinental Miami, an IHG Hotel
Restaurant
Gorgeous resort style airport hotel
9.3 km van InterContinental Miami, an IHG Hotel
  • Lol.travel
9.6 km van InterContinental Miami, an IHG Hotel
Meer hotels in Miami bekijken
Beoordeeld op 4 februari 2023 via mobiele applicatie

Op zich prima hotel, maar enigszins onpersoonlijk en zeker gedateerd (maar ze zijn aan het verbouwen).

Goeie locatie, tussen Miami Beach en Brickell. En vlak bij o.a. Perez museum (moderne kunst) en Bay Side (toeristenwinkeltjes en restaurantjes) Ook op wandelafstand van het centrum van Miami, maar daar is echt niets meer te beleven.

Kamertip: Lounge access is plezierig voor ontbijt en een drankje met snacks in de middag. Hoort wel bij de duurdere kamers.
Datum van verblijf: februari 2023
Glenn Sampert , General Manager van InterContinental Miami, an IHG Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2023

jaapinamsterdam,

It is great to learn about your wonderful stay and you appreciated our location in the city - steps from everything Miami has to offer! I greatly appreciate your review and certainly hope to host you again on your next trip to Miami!

Beoordeeld op 2 maart 2019

Goed gelegen hotel in Miami Downtown.

Wij zijn verbleven in Februari

Wij hebben een upgrade gekregen naar superior kamer (ruime kamer)

Ontbijt is IC waardig.
Starburcks in het hotel.

Vlak bij Bayside, winkelcentrum & restaurants

Gegeten in Toro Toro Restaurant, uitmuntend!

Staff is vriendelijk en oprecht!

Volgende keer komen wij graag terug!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 4 januari 2018 via mobiele applicatie

Excellent hotel. Zeer goede ligging. Hadden kamer met city view. Zeer ruim en gezellig.
Conciërge in de inkomhal zeer vriendelijk en veel goede informatie.
Gratis treintje voor deur die je naar Wynwood brengt. Ook de people mover is om de hoek en is gratis.
Het zwembad met bar is zeer aangenaam en gezellig. Mooi uitzicht op zee ook.
Kortom wij zouden hier terugkomen.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 18 januari 2017

Bayfront Park is een prima locatie in Miami vlakbij Bayfront Market en de haven van waaruit tours starten voor rondvaarten in de haven. Het Intercontinental is een groot hotel met prima voorzieningen, mooie fitness ruimte en een groot zwembad buiten met terras en mogelijkheden voor een lunch. Het hotel is goed met openbaar vervoer bereikbaar vanaf de luchthaven. Je stapt voor het hotel uit met de Metromover. Wij keken vanuit onze kamer (2301) uit op de haven waar onze cruiseboot zou aanmeren met op de achtergrond Miami Beach. Puntje van aandacht was dat we achteraf nog 15 $ per nacht moesten betalen voor gebruik van wifi, fitness ruimte en 2 flesjes water. Voor de prijs per kamer per nacht had dat wat ons betreft wel inclusief mogen zijn. Omdat het hotel ons goed bevallen is hebben we het na de cruise weer geboekt.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op de haven
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 30 april 2016 via mobiele applicatie

In restaurant van dit prachtig gelegen hotel gegeten. De prijzen zijn niet mals maar het eten is het waard!!! De bediening is keurig en, behalve tijdens Happy Hour van de bar, het geluidsniveau is goed. De sfeer is er goed. Nogmaals.. het eten is voortreffelijk! Een aanrader!

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken