Beoordeeld op 4 januari 2018 via mobiele applicatie

Excellent hotel. Zeer goede ligging. Hadden kamer met city view. Zeer ruim en gezellig.
Conciërge in de inkomhal zeer vriendelijk en veel goede informatie.
Gratis treintje voor deur die je naar Wynwood brengt. Ook de people mover is om de hoek en is gratis.
Het zwembad met bar is zeer aangenaam en gezellig. Mooi uitzicht op zee ook.
Kortom wij zouden hier terugkomen.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 18 januari 2017

Bayfront Park is een prima locatie in Miami vlakbij Bayfront Market en de haven van waaruit tours starten voor rondvaarten in de haven. Het Intercontinental is een groot hotel met prima voorzieningen, mooie fitness ruimte en een groot zwembad buiten met terras en mogelijkheden voor een lunch. Het hotel is goed met openbaar vervoer bereikbaar vanaf de luchthaven. Je stapt voor het hotel uit met de Metromover. Wij keken vanuit onze kamer (2301) uit op de haven waar onze cruiseboot zou aanmeren met op de achtergrond Miami Beach. Puntje van aandacht was dat we achteraf nog 15 $ per nacht moesten betalen voor gebruik van wifi, fitness ruimte en 2 flesjes water. Voor de prijs per kamer per nacht had dat wat ons betreft wel inclusief mogen zijn. Omdat het hotel ons goed bevallen is hebben we het na de cruise weer geboekt.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op de haven
Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 30 april 2016 via mobiele applicatie

In restaurant van dit prachtig gelegen hotel gegeten. De prijzen zijn niet mals maar het eten is het waard!!! De bediening is keurig en, behalve tijdens Happy Hour van de bar, het geluidsniveau is goed. De sfeer is er goed. Nogmaals.. het eten is voortreffelijk! Een aanrader!

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 april 2016

Vriendelijke ontvangst en hartelijk onthaal van het personeel.
Mooi groot hotel met ruime verzorgde kamers en grote nette badkamer.
De lobby is zeer ruim en smaakvol ingericht. De uitstraling van dit hotel is zeer goed zowel voor reizigers als voor businessmensen.
Zeer verzorgd ontbijt.
Dichtbij Bayside Park.
Kortom een perfect hotel voor een citytrip Miami.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 11 november 2015

Wij zijn steeds terugkerende gasten in dit hotel. Op dit moment zit ik net voor het uitchecken. Het is altijd plezierig om hier terug te keren.
De kamers zijn prima en groot. Het uitzicht is prachtig, mits je op een hogere verdieping zit. Het personeel is altijd behulpzaam en vriedenlijk.
Ik zou zeggen tot de volgende keer

Kamertip: Ga voor een hogere verdieping
Datum van verblijf: november 2015
Arminio R, Director of Operations van InterContinental Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 november 2015

Dear Kees v,

Thank you so much for your 5-star review of our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back.

Regards,
Arminio