18 januari 2017 beoordeeld

Bayfront Park is een prima locatie in Miami vlakbij Bayfront Market en de haven van waaruit tours starten voor rondvaarten in de haven. Het Intercontinental is een groot hotel met prima voorzieningen, mooie fitness ruimte en een groot zwembad buiten met terras en mogelijkheden voor een lunch. Het hotel is goed met openbaar vervoer bereikbaar vanaf de luchthaven. Je stapt voor het hotel uit met de Metromover. Wij keken vanuit onze kamer (2301) uit op de haven waar onze cruiseboot zou aanmeren met op de achtergrond Miami Beach. Puntje van aandacht was dat we achteraf nog 15 $ per nacht moesten betalen voor gebruik van wifi, fitness ruimte en 2 flesjes water. Voor de prijs per kamer per nacht had dat wat ons betreft wel inclusief mogen zijn. Omdat het hotel ons goed bevallen is hebben we het na de cruise weer geboekt.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op de haven
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In restaurant van dit prachtig gelegen hotel gegeten. De prijzen zijn niet mals maar het eten is het waard!!! De bediening is keurig en, behalve tijdens Happy Hour van de bar, het geluidsniveau is goed. De sfeer is er goed. Nogmaals.. het eten is voortreffelijk! Een aanrader!

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
8 april 2016 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst en hartelijk onthaal van het personeel.
Mooi groot hotel met ruime verzorgde kamers en grote nette badkamer.
De lobby is zeer ruim en smaakvol ingericht. De uitstraling van dit hotel is zeer goed zowel voor reizigers als voor businessmensen.
Zeer verzorgd ontbijt.
Dichtbij Bayside Park.
Kortom een perfect hotel voor een citytrip Miami.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
11 november 2015 beoordeeld

Wij zijn steeds terugkerende gasten in dit hotel. Op dit moment zit ik net voor het uitchecken. Het is altijd plezierig om hier terug te keren.
De kamers zijn prima en groot. Het uitzicht is prachtig, mits je op een hogere verdieping zit. Het personeel is altijd behulpzaam en vriedenlijk.
Ik zou zeggen tot de volgende keer

Kamertip: Ga voor een hogere verdieping
  • Verbleef: november 2015, reisde met een partner
Arminio R, Director of Operations van InterContinental Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2015

Dear Kees v,

Thank you so much for your 5-star review of our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back.

Regards,
Arminio

13 september 2015 beoordeeld

Het hotel was prachtig, de service ongeëvenaard.Met de grote kamers, vrij toegankelijke spa, heerlijke bar/restaurant is het een aanrader tijdens je verblijf in downtown Miami. Wij werden goed geholpen met de valet parking en bagage service. De check in was erg snel en vriendelijk en vlak na aankomst op de kamer kwam de bagage ook al. Het buitenzwembad was erg prettig. Bij de vragen die we hadden werden we erg snel geholpen met de correcte informatie.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
Arminio R, Director of Operations van InterContinental Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2015

Dear Kevin S,

Thank you so much for your 5-star review and wonderful recommendations. I'm happy to hear that you enjoyed your stay and I hope you'll visit us again during your next trip to Miami.

Regards,
Arminio