Beoordeeld op 14 augustus 2018 via mobiele applicatie

Van onze reis door de US was voor ons dit hotel met de minste bedden. Maar dit was het enige wat voor ons een minpunt was.
Het hotel ligt op een prima lokatie. Dicht bij Bay Side en het interne mover systeem in de stad.
De kamers zijn netjes en compleet. Ontbijt was volledig en nette bediening.
Zwembad voldoende uitgerust voor deze stad. Het merendeel vind toch plaats buiten de stad.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2018

Hotel ligt op een perfecte locatie op 1 minuut lopen van winkelcentrum BaySide. (hier zitten onder andere toeristenwinkels, restaurants, kleding winkels. verder zitten er de rondvaart boten en zit het Hard Rock Café van Miami er. (als je er van houd) (Let wel op: bij bayside staat een podium waar een bandje wel eens staat te spelen, pas op met drinken bestellen want ik heb 1 Bacardi-Cola 1 Mojito en 1 witte wijn besteld en ik was 44 dollar kwijt......)
maar verder:
het ontbijt was goed en er was genoeg keus. Onze bedden (mijn broertje en ik) lagen erg lekker alleen mijn ouders sliepen totaal niet zeiden ze. verder is het zwembad simpel maar wel lekker.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 9 oktober 2017

Voor een week in Holiday Inn Port of Miami Downtown. Een degelijk hotel met schone en goed geoutilleerde kamers. Met kluisje, een fatsoenlijke tv. De kamers doen ietwat ouder aan maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door de isolatie. Op de 6e verdieping, boven de Biscayne Boulevard moet je moeite doen om het (soms drukke) verkeer te horen. In combinatie met een goed bed, garantie om lekker te slapen. Voor mij, bij een volgend bezoek aan Miami zeker weer een aanrader.

Kamertip: There is currently construction going on at the backside, but, as said, isolation at the frontside is very good!
Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 juni 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel in miami downtown! Wij kwamen vanuit een cruise vanuit de bahama's naar dit hotel en dit is prima kortbij de cruise terminal (taxi 10 euro)
Ligt vlakbij bayside (winkels, haven, eten en drinken) waar van alles te doen is en de boot tours vanaf vertrekken! Ook kun je hier allerlei tours boeken.
Netjes hotel met rustig zwembad, prima plek in downtown. Zijn vanuit hier nr wynwood gegaan (taxi 15 euro)

Datum van verblijf: juni 2016
OwenH340, Manager van Holiday Inn Port of Miami Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2016

Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.

Beoordeeld op 29 april 2016 via mobiele applicatie

Centraal gelegen hotel in centrum van Miami. Tegenover een van de uitgaansgebieden. De entree is mooi maar de verdere aankleding in de gangen en kamers is wat minder. Het ontbijt is matig voor zijn prijs. Bij het boeken van een dagje uit worden dubbele prijzen gevraagd van de Internet prijzen, wat dan wel wat tegenvalt. Al met al een goede locatie zonder de echte glans van een topper.

Datum van verblijf: april 2016
Reistype: Reisde voor zaken
OwenH340, Manager van Holiday Inn Port of Miami Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2016

The area of concern is noted and steps taken towards possible corrections .
We hope you will visit us again.