Kimpton EPIC Hotel(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
Kimpton
HolidayInn.com
  • Restaurant
Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
Hampton.com
  • Inclusief ontbijt
  • Gratis parkeren
Sonesta Coconut Grove Miami(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Regency Hotel Miami(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Miami Marriott Biscayne Bay(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Crowne Plaza Miami Airport(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
roomertravel.com
  • Zwembad
InterContinental Miami(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
YVE Hotel Miami(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
Agoda.com
  • Bar/lounge
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel vlakbij de luchthaven van Miami heeft prima schone en modern ingerichte kamers met lekkere bedden. Het heeft een zwembad ( van waaruit je de vliegtuigen kunt zien opstijgen) en een gratis shuttle naar de luchthaven. Het restaurant is wat ongezellig maar heeft een ok kaart. Gratis WiFi. Voor een nacht voor of na een vlucht is dit een prima hotel. Een beetje gehorig was onze kamer wel, vliegtuigen waren goed te horen maar je zit dan ook echt dicht bij de luchthaven. Ik zou er persoonlijk niet langer willen verblijven maar er is niets mis mee.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
TeamConcord, General Manager van Hyatt Place Miami Airport East, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2017

Dear Guest,
Thank for your recent stay and for your feedback. We're happy to see that you enjoyed our clean, spacious rooms and friendly staff. However, please accept our apologies for the noise coming from the airport. Feedback such as yours helps us when planning future improvements, so thank you! We appreciate your business and hope you will come back again soon.

26 juli 2017 beoordeeld

Dichtbij vliegveld, shuttledienst aanwezig. Keurig, vrij nieuw, hotel. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Echt een hotel om de eerste nacht bij aankomst te verblijven. De omgeving is niet bepaald aantrekkelijk, wellicht ook geschikt als uitvalsbasid.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
10 juni 2017 beoordeeld

Dicht bij de luchthaven gelegen. Er is weinig te zien in de onmiddellijke omgeving. Ontbijt karig, maar voorzien van het noodzakelijke voor een dergelijk hotel. Zeer vriendelijk en gedienstig personeel. Ruime en zeer goed onderhouden kamers. Goed om er één of enkele nachten te verblijven, zeker niet langer. Je kan er 's avonds ook lekkere snacks eten, zodat je niet noodzakelijk afstand dient af te leggen om iets te eten.

Kamertip: Geen bijzondere tips
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
ConcordHospitality, General Manager van Hyatt Place Miami Airport East, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juni 2017

Dear Johandes,

Thank you for staying with us and for your time in reviewing our hotel. It was our pleasure hosting you and we hope to see you again.

7 mei 2017 beoordeeld

Er is helemaal niets in de buurt. De kamers zijn wel redelijk schoon, maar vreselijk ongezellig en kil. Totaal niet gastvrij. De juffrouw achter de bar doet de in- en uit check. We waren katterig van de reis en de stemming werd er in dit hotel niet beter op. Ontbijt in orde, maar ook niet meer dan dat. Erg, erg eenvoudig. Zeker geen aanrader. In deze prijsklasse is wel iets met meer comfort te vinden. De totale prijs (inclusief shuttle naar de haven) bedroeg $ 223,40 voor één nacht. Zeker geen aanrader.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
ConcordHospitality, General Manager van Hyatt Place Miami Airport East, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2017

Dear lya123,

I'm glad that you found our hotel to be clean, but I'm sorry that our accommodations and amenities were not to your liking. I regret that we did not earn your recommendation. Thank you for your feedback as it allows us to monitor and improve the guest experience. We appreciate your patronage.

17 mei 2016 beoordeeld

Fijn hotel. Perfect voor gezinnen. Licht heel dichtbij car rental return wat voor ons erg handig was. Ontbijt was gratis, maar beperkt en niet echt lekker. Room service besteld. Was best wel duur, maar van ok kwaliteit, moest het alleen zelf ophalen in de lobby. Auto werd netjes voor je weggezet zonder extra kosten.

• Verbleef: mei 2016, reisde met familie
ConcordHospitality, General Manager van Hyatt Place Miami Airport East, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 mei 2016

Dear Eduard K,

Thank you for sharing your experience. Your review, which highlights successes and areas for improvement, serve as encouragement towards achieving our goal of providing the best accommodations and service. Your feedback is welcomed and appreciated as we work towards being your hotel of choice in the area.

Best,