Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.970)
Beoordelingen filteren
3.970 resultaten
Waardering van reizigers
1.460
1.190
672
346
302
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.460
1.190
672
346
302
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 3.970 beoordelingen
Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Tijdens onze rondreis in Florida hier 2 nachten verbleven.
Bij aankomst stond er een enorme wachtrij aan de liften (deze worden ook gebruikt door het hotelpersoneel, waardoor je soms iets langer moet wachten).
Er liep wel het één en ander fout met onze boeking aan de receptie (geen voucher voor ontbijt gekregen, ze vonden onze reservatie niet,..), maar dit werd allemaal correct opgelost.
De kamer was proper, maar de badkamer was aan de kleine kant. Heel goeie locatie voor wie Downtown Miami wil verkennen.
Zeker een aanrader voor wie op doorreis is en enkel nachten in Miami (downtown) wil verblijven. Ontbijt was heel goed!

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank AlineT1989
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DanielleG3069, General Manager van YVE Hotel Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

Bedankt voor de geweldige beoordeling!

We werken er altijd hard aan om ervaringen van hoge kwaliteit te bieden aan al onze gasten. We stellen het op prijs dat u van ons heerlijke ontbijt hebt genoten, maar we zijn teleurgesteld te horen dat we meer voor u hadden kunnen doen. We zullen uw feedback delen met ons team in de toekomst.

We kijken er naar uit om binnenkort een nog betere ervaring met u te delen! Heb een mooie dag!

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 maart 2019

Ik had een trendy King room geboekt via hun eigen website voor 4 nachten , niet goedkoop maar met een mooi uitzicht en groter dan de standaard kamer, bij aankomst trachte men mij aan de receptie op een standaard kamer te laten verblijven die wel gemiddeld 30 dollar goedkoper was volgens de website per nacht, omdat ik dit niet aanvaarde en veel gepraat aan de receptie kreeg ik dan uiteindelijk mijn Trendy King kamer maar wel 9 verdiepingen lager waardoor mijn beloofde mooie vieuw kwam te vervallen ,
Op het einde bij de afrekening stond er op de afrekening plots een meerprijs van 20 dollar per nacht = 80 dollar, ik had echter een kopie bij van de boeking die ik een hele tijd vroeger gedaan had rechtstreeks bij het hotel, daar stond duidelijk op dat ALLE taxen en fee inbegrepen waren, dus vanwaar die 80 dollar meer , bij navraag aan de receptie verstond men het eerst niet, daarna weer wel maar zij konden daar niets aan veranderen , ik moest eenmaal thuis maar mailen naar het hotel wat ik dan ook gedaan heb,met de Manager Mr Meyer , na ongeveer 6 mails over en terug vond ik dat het welletjes was , ik werd gewoon voor de gek gehouden , dan was de kopie van de afrekening niet toegekomen , dan was de kopie van de boeking niet toegekomen enz,, uiteindelijk kreeg ik dan een screen van zijn computer waar er voor 20 dollar per nacht PACKAGES werden bijgeteld en nog eens Generates aan 36 dollar per nacht, DIT STOND NOOIT OP MIJN BOEKINGSFORMULIER DAT IK KREEG MET DE TOTALE PRIJS BIJ BOEKING OP DE WEBSITE VAN HET HOTEL ik heb ook geen enkele extra dienst gevraagd tijdens mijn verblijf , IK BEN DAN GESTOPT MET HET MAILVERKEER OMDAT IK IN DE MALING WERD GENOMEN EN HET ZO OOK HEB GEMELD AAN Dr MEYER? IK WIL DE EVENTUELE MENSEN DIT DIT HOTEL WILLEN BOEKEN VERWITTIGEN DAT MEN EEN HOGERE AFREKENING ZAL KRIJGEN OP HET EINDE DAN HETGEEN MEN VOOROP GESTELD HEEFT BIJ BOEKING !.DE TRUC BESTAAT ERIN BIJ BOEKING UW CREDIKAART GEGEVENS TE VRAGEN WAARDOOR U OP HET EINDE NIETS MEER MOET AFTEKENEN EN DUS ZIJ GEWOON BEPALEN WAT ER VAN UW REKENING GAAT WORDEN INGEHOUDEN , INDIEN JE ZOALS OVERAL DE REKENING ZOU MOETEN BEVESTIGEN MET EEN CODE OF HANDTEKENING ZOU BOVENSTAANDE UITERAARD NOOIT LUKKEN ,VRIENDELIJKE GROET

Datum van verblijf: februari 2019
Bedank Eddy2215
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DanielleG3069, General Manager van YVE Hotel Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2019

We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om je feedback te delen, Eddy.

We zijn teleurgesteld dat je tijd bij ons iets minder dan ideaal was. Het is ook jammer dat u niet alle kosten hebt opgemerkt die aan uw boeking zijn gekoppeld. Met onze facilitaire vergoeding kunnen we extra voorzieningen bieden voor al onze gasten. De informatie over onze facilitaire kosten is direct beschikbaar op onze website. We geven om het comfort en de tevredenheid van onze gasten, dus we hebben uw bezorgdheid doorgestuurd naar de juiste leden van ons team.

We hopen dat je ons een nieuwe kans geeft om binnenkort een positievere ervaring met je te delen.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Leuk hotel voor een nachtje Miami.
Hotel is gemakkelijk te bereiken vanaf het vliegveld van Miami met de Monorail.
Personeel vriendelijk en zeer hulpvaardig .
vervoer naar de cruiseschepen kan hier worden geregeld,
Hotel ligt dicht bij de haven en op loopafstand van veel restauarantjes

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank roodkapje189
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
YVExoxo, YVE van YVE Hotel Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2017
Google-vertaling

Hello Rood:
Thanks for writing a 4 star review of your recent stay at The YVE Hotel. We are thrilled to know that you found our location centric and that you felt comfortable in your room. We are also happy to know that our staff left a lasting impression on your stay.
Thanks for the review and look forward on hosting you again in the near future.

Best regards,
YVE xoxo

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 januari 2017

YVE is perfect gelegen, tegenover bayfront park en bayside mall. Het is een modern hotel en de kamers zijn schoon. Nou is dat ook niet zo heel veel werk; onze eerste kamer was zo groot als een inloopkast en de badkamers was dan ongeveer... Tja... de schoenenlade. En 0,0 daglichtinval. En dan een airco met een volume waar je in het Ziggo dome nog gek van zou worden. Vreselijk! We hebben daar na de eerste nacht dan ook over geklaagd en we kregen direct een andere kamer.... Een ruime inloopkast dit keer. Met een badkamer ter grootte van een sieradenkistje. Kort en goed: Als je voor ruimte gaat, moet je hier niet zijn. Maar, wie gaat er in Miami de hele dag in z'n kamer zitten? Niemand. En aangezien de locatie en de service hier helemaal oke zijn, zit je in het Yve prima. (Ontbijt is overigens de ruim 20 dollar nier waard en de valet parking is met 32 dollar excl tax per 24 uur wel erg duur, terwijl je voor 20 dollar per 24 uur in de bayside garage schuin tegenover het hotel kunt parkeren.)

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Traveliciouzzz
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Padraig G, Manager van YVE Hotel Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2017
Google-vertaling

Hello Reis,

Thank you so much for taking the time to give us feedback from your most recent stay. It is very much appreciated.

Best regards,

Padraig

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 december 2016

Tijdens de Miami Art week 6 nachten doorgebracht in dit hotel. Was blij dat ik voor dit hotel had gekozen in Downtown Miami want perfecte uitval basis naar Soutbeach, Wynwood of Midtown. Het ligt tegen over Harbour Bay wat in avond heel gezellig is met live muziek en diverse eet tentjes. Southbeach is ontzettend druk en de meeste betaalbare hotels daar zijn vergane glorie. YVE Hotel is echt prima, vriendelijke en zeer behulpzaam personeel, schone kamers en zeer goede wifi. Tot 9.30 kun je gratis koffie/thee krijgen.

Ook wat minpuntjes. Ontbijt is zeer duur betaald en ook eten en drankjes in cafe/bar (wat niet van het hotel is) is vrij duur. Kamer en badkamer is vrij klein en jammer dat je niet even een raampje kunt open zetten voor frisse lucht. Fitnessruimte is zeer klein.

Kom hier zeer zeker terug als ik weer zakelijk in Miami ben.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Marcel S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken