Beoordeeld op 22 januari 2015

Hotel lokatie is perfect . Het mooie coconut grove biedt voor toerist en zakenman een ideale uitval basis .
Hotel kamers zijn ruim , goede bedden en alles is keurig schoon .
De lobby van het hotel is prachtig verbouwd en oogt schitterend .
Het zwembad is prima en geeft een prachtig uitzicht op key Biscane .

Kamertip: Niet aan de straatkant
  • Verbleef: december 2014, reisde voor zaken
Margaret R, Manager van Sonesta Coconut Grove Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2015

Sas T
Thank you for your recent stay at our hotel and for sharing your experience. We look forward to your return.
Margaret R

Beoordeeld op 11 augustus 2014

We vonden het een keurig hotel. Alles op en top verzorgd, vriendelijk personeel en een mooi zwembad met zicht op een baai.Goed ontbijt. Goede parkeergelegenheid. Goede plek om Florida te ontdekken. Een aanrader!!

• Verbleef: april 2014, reisde met familie
MargaretRose_CG, Manager van Sonesta Coconut Grove Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 augustus 2014

Gonda1962
Thank you for your recent stay at our hotel. We appreciate you sharing your comments. We look forward to your return.

Beoordeeld op 26 juni 2014

Super schoon en goede mede-hotelgasten, twee weken verbleven en heb niks te klagen gehad. Parkeren binnen het hotel is wel tegen kosten maar voor hybride auto's is het gratis en was daarom geen probleem.

Ook leuk uitgeweest in de omgeving en vind de café's in de omgeving echt ouderwets gezellig

• Verbleef: juli 2013, reisde met vrienden
MargaretRose_CG, Manager van Sonesta Coconut Grove Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2014

Joey T
We appreciate your feedback about you recent stay at our hotel. As noted we offer complimentary parking for hybrid vehicles. Thank you for choosing us for your extended stay, we hope you felt right at home.

Beoordeeld op 20 juni 2014

We verbleven in dit hotel van 6 tot 9 juni en het was een aangename beleving, zeer vriendelijk personeel, zeker in het restaurant en aan het pool terras.
Sommigen spraken zelf behoorlijk Frans naast het Engels en Spaans.
Een prachtig zwembad met zicht op een baai met bootjes, lekker eten bv een slaatje Niçoise was met verse tonijn en niet tonijn uit blik.
Eigenlijk zijn er geen negatieve opmerkingen en raden we iedereen dit hotel aan :-)

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
MargaretRose_CG, Manager van Sonesta Coconut Grove Miami, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juni 2014

DirkD
Thank you for sharing your comments about your visit to our hotel. We are pleased you enjoyed yourself. We have staff from around the world who speak many languages. We are pleased we made you feel welcomed. We hope to see you soon.

Beoordeeld op 30 september 2011

Sonesta is een degelijk hotel met een goede ligging aan de baai en het vormt een goede uitvalbasis om Florida te ontdekken. De kamers zijn ruim en netjes. Inclusief een keukentje en een ruime badkamer. Het uitzicht vanuit het zwembad is geweldig en het het zeker geen straf om bij het zwembad te ontbijten in de morgen. Mensen die de 23$ voorbeeld vaker parking teveel vinden kunnen ook aan de overkant van de straat voor minder dan de helft terecht.

• Verbleef: september 2011