“Goede locatie, weinig sfeer”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Beoordeeld als nr. 2 van 128 hotels in Miami
Eco-leadersNiveau Platina
29 juli 2016 beoordeeld

Hotel is gelegen in buurt met veel cafes en restaurants en dichtbij station voor metro en gratis metroline. Zwembad en fitness zijn mooi maar beiden vrij klein. Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig.
De bar in lobby is zonder sfeer en sloot tijdens ons verblijf eerder dan volgens schema. Een avond zelfs al om 22.15 uur terwijl het open zou moeten zijn toto 23.00 uur.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 augustus 2016

Leo0815,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback.

Mijn excuses voor het eventuele ongemak veroorzaakt tijdens uw verblijf.

Gast tevredenheid is onze nummer een doel. Houd ons in gedachten als we zouden graag u van harte welkom terug in de nabije toekomst om u beter te dienen.

6 mei 2016 beoordeeld

Prachtig omgeving met heelveel wolkenkrabbe. Mooi omgeving maar er wordt heelveel gebouw. De hotel zelf: Lekker ontbijt, Een het beste een heerlijk bed om te slapen. Rijk aan facilitijden. Er kom je niks te kort.

Kamertip: Ik had een mooie kamer met heerlijk koude airco. Na het warmte uitstappen is het heerlijk bij te kom ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: April, 2016, reisde met familie
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2016

205Plezier,

Bedankt voor je reacties. Wij waarderen het. Blij dat u en uw familie genoten van ons eigendom en diensten. We hopen je je weer te zien.

24 april 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel; prima ligging met restaurants op wandelafstand. parking wat duurder maar niettemin prima. Zeer vriendelijk personeel. Het inbegrepen ontbijt is ontzettend uitgebreid en zeer verzorgd; lobby zeer modern & netjes. Gezellige trendy bar met heel vriendelijk personeel !

• Verbleef: April, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2016

Christiaan V,

Dank u voor uw recente bezoek. Wij waarderen uw opmerkingen over onze locatie, parkeergelegenheid, en vriendelijk personeel. Ik ben blij om te lezen u en uw gezin genoten van ons ontbijt. We hopen jullie allemaal te zien binnenkort weer.

14 maart 2016 beoordeeld

Wij hebben hier 1 nacht doorgebracht voordat we aan boord gingen van ons cruiseschip in Fort Lauderdale. Het is een prima hotel erg vriendelijk personeel, hele goede bedden, wij hadden met 4 volwassenen 1 kamer en dat ging prima. Er waren twee ruime twee persoonsbedden . En van hier uit ben je met de (huurauto ) of taxi vrij snel in Miami South Beach wat zeker de moeite waard is om te gaan bekijken. De ochtend erna een vrij uitgebreid ontbijt buffet voor Amerikaanse begrippen.

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2016

Monique451968,

Dank u voor uw commentaar. Wij waarderen het. Ik ben blij om te lezen dat u genoten comfortabele kamers, de locatie, en het ontbijt. Wij hopen u en uw liefde is binnenkort weer te zien.

9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een modern hotel op een goede locatie vlakbij Metromover. Het hotel heeft goede bedden en alles zag er schoon uit. In de lobby staat dag en nacht gratis koffie, thee en fruit klaar. Het ontbijt is ook prima, ruime keuze uit vers fruit, diverse broodjes, yoghurt, havermout, wafels, eieren etc. Wij hebben ervan genoten!

Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2016

Bianca B,

Dank u voor uw verblijf. Wij waarderen uw opmerkingen over onze locatie, kamers, en het ontbijt. Gelukkig om alles te lezen was naar wens.

Wij hopen u snel terug te zien.

26 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en netjes hotel met perfecte ligging naast de metromover. De kamers zijn ruim en schoon. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. Ze zorgen ervoor dat je het naar je zin hebt. Bij het ontbijt heb je keus genoeg en er zijn voldoende zitplaatsen.

• Verbleef: September, 2015
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2015

Andrea v,

Hartelijk dank voor je recensie! Wij waarderen uw opmerkingen over onze uitstekende personeel. Ik ben blij dat u onze heerlijke ontbijt genoten. Dank u voor ons te merken schoon hotel, vlakbij Metro Mover, en ruime kamers. Wij hopen u snel te zien.

Van harte,

19 april 2015 beoordeeld

Super hotel met ruime propere kamers. Zeer goed gelegen en dichtbij de metro.
Kleine 10 min van de haven waar de cruises vertrekken. Het ontbijt is zeer uitgebreid, en de borden en bestek zijn van aardappelen gemaakt en alles is aanwezig. Zwembad is open van zes uur tot 23 uur.

• Verbleef: April, 2015, reisde met familie
Eduardo C, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2015

Isabelle H,

Dank u voor het wijzen op de netheid van ons hotel , het laat ons zien we doen een geweldige job. Onze locatie is gewoon perfect voor iedereen . Onze woning is handig. Wij zijn een van zijn soort , van de moderne look aan het zijn de eerste LEED- gecertificeerde hotel in de stad Miami , dat geeft ons onze " groene " functies . Al onze leveringen zijn eigenlijk gemaakt van natuurlijke materialen ! 80 % zetmeel ( aardappelen of maïs ) en 20 % soja of andere plantaardige oliën . Nogmaals , bedankt voor je mening en wij hopen u op uw volgende bezoek aan Miami te zien!

van harte ,

General Manager
Hampton Inn & Suites Miami Brickell / Downtown
Miami, FL 33130

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Miami bekeken
InterContinental Miami
Atton Brickell Miami
nr. 10 van 128 in Miami
1.479 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown

Adres: 50 SW 12th Street, Miami, FL 33130-5217
Telefoonnummer:
Locatie: Verenigde Staten > Florida > Miami > Downtown
Voorzieningen:
Bar/lounge Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Restaurant Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 romantisch hotel in Miami
Nr. 1 familiehotel in Miami
Nr. 1 eco-hotel in Miami
Nr. 1 zakenhotel in Miami
Prijsklasse: €121 - €322 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown 3.5*
Aantal kamers: 221
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Agoda, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Hampton Inn & Suites Miami/Brickell-Downtown Hotel Miami
Hampton Inn And Suites Miami/Brickell-Downtown

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?