Crowne Plaza Miami Airport(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Zwembad
Kimpton EPIC Hotel(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Gratis parkeren
Hilton Miami Downtown(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
Hilton.com
  • Restaurant
Miami Marriott Biscayne Bay(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
Marriott Hotels
  • Restaurant
InterContinental Miami(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Restaurant
Hilton Miami Airport Blue Lagoon(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Regency Hotel Miami(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Sonesta Coconut Grove Miami(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
6 mei 2016 beoordeeld

Prachtig omgeving met heelveel wolkenkrabbe. Mooi omgeving maar er wordt heelveel gebouw. De hotel zelf: Lekker ontbijt, Een het beste een heerlijk bed om te slapen. Rijk aan facilitijden. Er kom je niks te kort.

Kamertip: Ik had een mooie kamer met heerlijk koude airco. Na het warmte uitstappen is het heerlijk bij te komen.
  • Verbleef: april 2016, reisde met familie
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2016

205Plezier,

Bedankt voor je reacties. Wij waarderen het. Blij dat u en uw familie genoten van ons eigendom en diensten. We hopen je je weer te zien.

Algemeen directeur
Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown

24 april 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel; prima ligging met restaurants op wandelafstand. parking wat duurder maar niettemin prima. Zeer vriendelijk personeel. Het inbegrepen ontbijt is ontzettend uitgebreid en zeer verzorgd; lobby zeer modern & netjes. Gezellige trendy bar met heel vriendelijk personeel !

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2016

Christiaan V,

Dank u voor uw recente bezoek. Wij waarderen uw opmerkingen over onze locatie, parkeergelegenheid, en vriendelijk personeel. Ik ben blij om te lezen u en uw gezin genoten van ons ontbijt. We hopen jullie allemaal te zien binnenkort weer.

14 maart 2016 beoordeeld

Wij hebben hier 1 nacht doorgebracht voordat we aan boord gingen van ons cruiseschip in Fort Lauderdale. Het is een prima hotel erg vriendelijk personeel, hele goede bedden, wij hadden met 4 volwassenen 1 kamer en dat ging prima. Er waren twee ruime twee persoonsbedden . En van hier uit ben je met de (huurauto ) of taxi vrij snel in Miami South Beach wat zeker de moeite waard is om te gaan bekijken. De ochtend erna een vrij uitgebreid ontbijt buffet voor Amerikaanse begrippen.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2016

Monique451968,

Dank u voor uw commentaar. Wij waarderen het. Ik ben blij om te lezen dat u genoten comfortabele kamers, de locatie, en het ontbijt. Wij hopen u en uw liefde is binnenkort weer te zien.

Algemeen directeur

9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een modern hotel op een goede locatie vlakbij Metromover. Het hotel heeft goede bedden en alles zag er schoon uit. In de lobby staat dag en nacht gratis koffie, thee en fruit klaar. Het ontbijt is ook prima, ruime keuze uit vers fruit, diverse broodjes, yoghurt, havermout, wafels, eieren etc. Wij hebben ervan genoten!

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2016

Bianca B,

Dank u voor uw verblijf. Wij waarderen uw opmerkingen over onze locatie, kamers, en het ontbijt. Gelukkig om alles te lezen was naar wens.

Wij hopen u snel terug te zien.

26 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en netjes hotel met perfecte ligging naast de metromover. De kamers zijn ruim en schoon. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. Ze zorgen ervoor dat je het naar je zin hebt. Bij het ontbijt heb je keus genoeg en er zijn voldoende zitplaatsen.

• Verbleef: september 2015
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2015

Andrea v,

Hartelijk dank voor je recensie! Wij waarderen uw opmerkingen over onze uitstekende personeel. Ik ben blij dat u onze heerlijke ontbijt genoten. Dank u voor ons te merken schoon hotel, vlakbij Metro Mover, en ruime kamers. Wij hopen u snel te zien.

Van harte,

Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown