24 april 2016 beoordeeld

Uitstekend hotel; prima ligging met restaurants op wandelafstand. parking wat duurder maar niettemin prima. Zeer vriendelijk personeel. Het inbegrepen ontbijt is ontzettend uitgebreid en zeer verzorgd; lobby zeer modern & netjes. Gezellige trendy bar met heel vriendelijk personeel !

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2016

Christiaan V,

Dank u voor uw recente bezoek. Wij waarderen uw opmerkingen over onze locatie, parkeergelegenheid, en vriendelijk personeel. Ik ben blij om te lezen u en uw gezin genoten van ons ontbijt. We hopen jullie allemaal te zien binnenkort weer.

Hartelijk,

14 maart 2016 beoordeeld

Wij hebben hier 1 nacht doorgebracht voordat we aan boord gingen van ons cruiseschip in Fort Lauderdale. Het is een prima hotel erg vriendelijk personeel, hele goede bedden, wij hadden met 4 volwassenen 1 kamer en dat ging prima. Er waren twee ruime twee persoonsbedden . En van hier uit ben je met de (huurauto ) of taxi vrij snel in Miami South Beach wat zeker de moeite waard is om te gaan bekijken. De ochtend erna een vrij uitgebreid ontbijt buffet voor Amerikaanse begrippen.

• Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2016

Monique451968,

Dank u voor uw commentaar. Wij waarderen het. Ik ben blij om te lezen dat u genoten comfortabele kamers, de locatie, en het ontbijt. Wij hopen u en uw liefde is binnenkort weer te zien.

Algemeen directeur

9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een modern hotel op een goede locatie vlakbij Metromover. Het hotel heeft goede bedden en alles zag er schoon uit. In de lobby staat dag en nacht gratis koffie, thee en fruit klaar. Het ontbijt is ook prima, ruime keuze uit vers fruit, diverse broodjes, yoghurt, havermout, wafels, eieren etc. Wij hebben ervan genoten!

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 februari 2016

Bianca B,

Dank u voor uw verblijf. Wij waarderen uw opmerkingen over onze locatie, kamers, en het ontbijt. Gelukkig om alles te lezen was naar wens.

Wij hopen u snel terug te zien.

Hartelijk,

26 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en netjes hotel met perfecte ligging naast de metromover. De kamers zijn ruim en schoon. Het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. Ze zorgen ervoor dat je het naar je zin hebt. Bij het ontbijt heb je keus genoeg en er zijn voldoende zitplaatsen.

• Verbleef: september 2015
HamptonBrickell, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 oktober 2015

Andrea v,

Hartelijk dank voor je recensie! Wij waarderen uw opmerkingen over onze uitstekende personeel. Ik ben blij dat u onze heerlijke ontbijt genoten. Dank u voor ons te merken schoon hotel, vlakbij Metro Mover, en ruime kamers. Wij hopen u snel te zien.

Van harte,

Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown

19 april 2015 beoordeeld

Super hotel met ruime propere kamers. Zeer goed gelegen en dichtbij de metro.
Kleine 10 min van de haven waar de cruises vertrekken. Het ontbijt is zeer uitgebreid, en de borden en bestek zijn van aardappelen gemaakt en alles is aanwezig. Zwembad is open van zes uur tot 23 uur.

• Verbleef: april 2015, reisde met familie
Eduardo C, General Manager van Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 april 2015

Isabelle H,

Dank u voor het wijzen op de netheid van ons hotel , het laat ons zien we doen een geweldige job. Onze locatie is gewoon perfect voor iedereen . Onze woning is handig. Wij zijn een van zijn soort , van de moderne look aan het zijn de eerste LEED- gecertificeerde hotel in de stad Miami , dat geeft ons onze " groene " functies . Al onze leveringen zijn eigenlijk gemaakt van natuurlijke materialen ! 80 % zetmeel ( aardappelen of maïs ) en 20 % soja of andere plantaardige oliën . Nogmaals , bedankt voor je mening en wij hopen u op uw volgende bezoek aan Miami te zien!

van harte ,

General Manager