Beoordeeld op 23 december 2019 via mobiele applicatie

Gezien de reviews op het ergste voorbereid, maar het was prima voor de lage prijs en perfecte locatie in Maimi downtown. Grote kamer, beetje gedateerd maar schoon. Receptie vriendelijk en WiFi prima. Ontbijt is simpel, de wafels zijn heerlijk. Metro stopt voor de deur. Dus prima plek!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 24 september 2019

Onvriendelijk personeel, een bar maar geen drank te verkrijgen. Zwembad daar durf je je grote teen niet eens in te steken. Ontbijt Huh ontbijt??? Wit brood dat je kan roosteren en wafels die je zelf moet maken. Geen plakje kaas, worst te vinden en ook geen ei! "Eetzaal"' kijk niet omhoog de schimmel van de lekkage loopt naar je toe!
Het enige positieve was de Wifi dat goed werkte!

Kamertip: enige tip.... niet naartoe gaan
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 1 april 2019 via mobiele applicatie

Hier 2 dagen geboekt op basis van foto’s op de website.
Is echter een slecht hotel.
Receptie personeel ronduit onvriendelijke en staat alleen maar dr neus af te vegen met mijn ID en creditcard in dr hand.
Ontbijt stelt echt niets voor en de zaal heeft veel te kort capaciteit. Het zwembad is is 1973 voor t laatst schoongemaakt en qua formaat net geschikt voor een schildpad.
En dat alles voor $100 per nacht.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 19 oktober 2018

Teneerste via internet(tripadvisor) je ziet het als een mooie hotel. Maar werkelijkheid is een schande van Hotel.
Afstandbediening van de TV telkens niet moet de stekker van TV telkens uit trekken en weer inpluggen om een behoorlijk te kunnen werken.
In de tijd van nu analoog kanalen alleen beschikbaar op de TV :(
s'Avonds degene die bij de frontdesk werk moet zelf de klanten in de kamers helpen.
Schoonmakers laat gewoon kamer vuil.
Je hoor gewoon alles wat gebeurd in andere kamer.
Badkamer en wc spuit water overal aan hun lichaam.
Mij advies nooit meer en kijk naar een andere hotel.
Slechte hotel OOIT.

Kamertip: Zoek uit een andere hotel
Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 8 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel was wat lastig te bereiken nadat we net aangekomen waren in Miami. Het ligt aan een drukke weg.
De auto wordt voor je geparkeerd. Dit kost $25,- tot 2pm.

Je voelt de veren door het matras.
De wc bleef zich regelmatig bijvullen in de nacht.
Af en toe hoor je een vliegtuig.

Het ontbijt is slecht. Lauw water voor de thee. Koffie is ok.
Wafels kun je zelf maken.
Verder is er niet veel meer.
Witte sneetjes brood en sneetjes met rozijnen.

Het ligtop een goede locatie.
Dichtbij Brickell center. Dit wist de werknemer alleen niet te vertellen, dus zijn we daar met de auto heen gegaan, en moesten daar weer parkeerkosten betalen. We hadden de auto beter tot 2pm kunnen laten staan.
Ook gaat de metro en gratis trolley vanaf de hoek. Een auto heb je deze dagen niet nodig!

Datum van verblijf: augustus 2018