Hilton Miami Downtown(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
SpringHill Suites Miami Airport South(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
SpringHill Suites
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 136 per nacht.

Gratis annuleren tot 27/07
  • Gratis parkeren
Hampton Inn & Suites by Hilton - Miami Brickell Downtown(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Sonesta Coconut Grove Miami(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Zwembad
Miami Marriott Biscayne Bay(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
Marriott Hotels
  • Restaurant
Regency Hotel Miami(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Gratis parkeren
PULLMAN Miami Airport hotel(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Restaurant
Kimpton EPIC Hotel(Miami)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
Mandarin Oriental
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met zeer vriendelijke en behulpzaam personeel. Dit is een voorbeeld voor vele andere hotels. Kamers zijn schoon maar zouden upgrade kunnen gebruiken. Er is een hotelbus die je naar vliegveld brengt en haalt. Brengt je ook naar de MIA voor de aansluiting met het busstation om naar Miami beach / downtown te gaan. (Buslijn 150, links onderaan roltrap, zeer behulpvaardig buspersoneel om je de weg te wijzen, kosten enkele reis kinderen 1.1$ (contant in bus) en volwassen 2.25$ (kaartje uit automaat) dus erg goedkoop)

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
christopherhammons, General Manager van Homewood Suites Miami-Airport / Blue Lagoon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 augustus 2017

Greetings,

It’s was a pleasure to have you as our guest at the Homewood Suites by Hilton Miami Airport- Blue Lagoon. We make every effort to provide service that is above and beyond your expectations, so we are pleased to see that you loved your stay. Our team will be happy to hear your compliments. We appreciate your loyalty and look forward to welcoming you back on your next trip to Miami.

Sincerely,
Chris

17 augustus 2016 beoordeeld

Geweldig hotel om met een familie te verblijven. Dicht bij de airport dus ook ideaal als aankomst hotel, of vertrek hotel van een vakantie. Ruime kamers, dus ook goed te gebruiken als gezin van 5 persomen. Bedden ( queen ) wat aan de smalle kant....

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Homewood Suites by Hilton
Antwoord van management:Gereageerd 18 augustus 2016

Greetings,

Thank you very much for choosing to stay with us while in Miami. We are happy to hear our team took good care of you while you were here, and that you enjoyed our comfortable accommodating suites and our location was convenient for you.

We hope to see you again next time you are in Miami.

Sincerely,
Chris

7 juni 2016 beoordeeld

De kamers waren verschrikkelijk oud. Er mankeerde van alles aan.
De airco lekte zelfs zo erg dat kleding die eronder lag drijfnat was en lelijke vlekken opliepen. Receptie deed er niets aan.
Ontbijt was zeer sober.
The rooms were terribly old. It was wrong of all.
The aircon was leaking so bad that clothing was soaking wet and had unsightly stains underneath. Reception did nothing about it.
Breakfast was very sober.

Kamertip: Neem geen kamer!
  • Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Stephen P, General Manager van Homewood Suites Miami-Airport / Blue Lagoon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2016

Dear Guest
We are delighted that your enjoyed your stay with us during your recent trip to Miami. Our entire Team would like to thank you for your selection of our Hotel from among numerous choices. Please let us know, how we may assist you with future travel plans in Miami

Sincerely

21 maart 2016 beoordeeld

Ik was onder de indruk van de grote kamers, slaapkamer en woonkamer. Ik zat hier een week voor een training en het voelde alsof ik een eigen appartement had. Goedkoper en fijner dan het Hilton wat er naast zit. Avondeten zit bij de prijs inbegrepen maar er zijn genoeg leuke tentjes in de buurt (mits je een auto hebt).

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
Stephen P, General Manager van Homewood Suites Miami-Airport / Blue Lagoon, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2016

Dear Guest

Sincerely

16 mei 2014 beoordeeld

Ik heb er genoten van onze suite had 2 aprate kamers met een keueken en woonkamer in het midden elke ruimte had een tv en we hadden 2 bad en toilets in 1 suite. de service was goed zelf het vaat werd gedaan en de makers warden elke dag schon gemaakt. top service

• Verbleef: april 2014, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Homewood Suites by Hilton