Beoordeeld op 14 september 2018

Gelegen in de leuke en aangename wijk in Coconut Groove waar je 's avonds gezellig kan tafelen in de vele restaurants . Het hotel zelf is een beetje,oude vergane glorie . Het heeft nog zojn charmes en de bedden zijn top maar de badkamers mogen vernieuwd worden . Het merendeel van staff was zeer vriendelijk en hulpvaardig . Voor iemand dit het wat rustiger wil aandoen dan South Beach is dit een uitstekend alternatief .Prijs kwaliteit is dit hotel ok

Kamertip: Vraag een kamer aan de andere zijde van de bouwwerf en straatzicht
Datum van verblijf: augustus 2018
Mateo_of_Mayfair, Director of Front Office Operations van The Mayfair at Coconut Grove, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2018

Dear WhisperWallsB,

Thank you for sharing your experience with the TripAdvisor community. We are very glad to read that you found our staff so friendly and the location to your liking. Your comments are certainly appreciated and we hope to see you again soon !

Sincerely,

Matthew Sims
Director of Front Office Operations

Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Ouderwetse grandeur. Schone kamer(s!). Fijn zwembad. Leuke wijk.

Helaas bij aankomst (op afgesproken tijd) was onze kamer nog niet gereed waardoor we een uur moesten wachten. Na twee nachten moesten we vanwege electriciteitsproblemen (?) van kamer wisselen. Alles weer inpakken dus. Stond geen enkele geste tegenover. Service dus onder de maat wat ons betreft.

Datum van verblijf: augustus 2018
Kevin C, General Manager van The Mayfair at Coconut Grove, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2018

Dear Helaas,

Thank you for taking the time to post your review on your recent visit to the Mayfair Hotel. We regret that your experience fell below your expectations and that a room was not ready upon your arrival. We pride ourselves on providing the best possible service and hospitality and hope that you will return so we can show you the type of hospitality we are accustomed to delivering.

Thank you

Beoordeeld op 19 juni 2017

Voor reizigers die een verblijf in het te bewandelen en kleinschalig Coconut Grove prefereren boven het strand of de meer luze verblijven in South Beach, is het Mayfair een betaalbaar en goed hotel. De kamers zijn prima ingericht, schoon en comfortabel. Ontbijt in het restaurant prima en aan de overkant Coco Walk met allerlei restaurants, winkeltjes, cinema's en alles te belopen. Met een auto ben je zo op de snelwegen en kan je alle kanten uit. Mooi zwembad op het dakterras en mijn enige opmerking is dat door de ronde architectuur waarbij de kamers om de mooi aangelegde tuinen liggen, het gehorig is.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 22 juli 2016 via mobiele applicatie

Prachtig hotel in miami.
Ligt buiten regio beach. Maar hier ben je in 20 minuten.
Mooie 3 kamer suite, met jacuzzi op het balkon gebruik tegen meerprijs.
Behulpzaam personeel bij het zwembad. De conciërge's zijn vriendelijk. De receptie liet een steekje vallen toen we een medisch ongemak hadden en ons niet meer verder hielpen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 12 februari 2016 via mobiele applicatie

Personeel niet vriendelijk, alleen de dame bij het ontbijt was erg vriendelijk.

Receptie personeel kent de procedures van t hotel niet, had de laatste dag gevraagd om schoonmaak omdat alles nogal klam was in de kamer, dit zou tot twee keer toe gebeuren maar uiteindelijk bij de derde keer vragen zei de manager dat dit niet wordt gedaan op de laatste dag. Verder blijft buiten de deur gezette roomservice staan totdat je er iets van zegt.

De laundry zou ik hier niet laten doen, had om half acht in de ochtend gebeld om deze op te laten halen en vervolgens buiten de deur gezet maar toen ik om tien uur mijn kamer verliet stond het er nog. Zelf ingeleverd en gevraagd om het toch dezelfde dag terug te krijgen, dat was geen probleem werd mij verzekerd maar uitiendelijk kreeg ik deze pas de volgende avond terug, ondanks dat ik er meerdere keren om had gevraagd.

Lokatie is best aardig maar niet bijzonder.

Wat mij betreft wordt het de volgende keer een ander hotel.

Datum van verblijf: februari 2016
Reistype: Reisde voor zaken