9 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
TravelocityUS$ 239
Expedia.comUS$ 239
PricelineUS$ 239
HiltonUS$ 239
AlgotelsUS$ 253
Lol.travelUS$ 283
Beoordeeld op 27 december 2018

Zwembad en kamers sterk verouderd. Ligbedden bijbetalen zwembad niet bruikbaar, compleet doorgezakt! Personeel zeker net allemaal vriendelijk. Veel herrie op de gang. De omgeving van het hotel is saai!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
HiltonMiamiDowntown, General Manager van Hilton Miami Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2018

Thank you for taking the time to share your feedback with us. I’m disappointed your experience at our property did not meet your expectations and do apologize as your comfort is our highest mission. You will be pleased to know your feedback has been received and new pool furniture is on its way. We look forward to the opportunity in welcoming you back to be greeted by our friendly staff and allow you to enjoy a new pool experience.

Beoordeeld op 25 december 2018 via mobiele applicatie

Voor 1 nacht in Miami wilde we graag een hotel met zwembad. Eenmaal aangekomen blijkt het zwembad verwaarloosd. Zonnebedden wij zo oud en onbruikbaar. Helemaal doorgezakt, daar kan niemand op liggen. Onbegrijpelijk dat ze daar niets aan doen!! Bij melden was de receptioniste niet geïnteresseerd en werden we achter onze rug om in het Spaans uitgelachen door de collega’s! Waardeloos en niet Hilton waardig! Niet heen gaan.
Kamer was ruim en goede bedden. Je moet twee liften nemen om bij de kamer te komen. Extreem koud in openbare ruimtes. Weinig in omgeving te doen.

Datum van verblijf: december 2018
HiltonMiamiDowntown, General Manager van Hilton Miami Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 december 2018

I’m disappointed to learn your experience at our hotel fell short of our usual high standards. It is my hope you will reach out to me directly at MIADT_DS@hilton.com so that we can discuss your stay in a more personal manner. I look forward to speaking to you, as we wish to change your impression of us!

Beoordeeld op 13 december 2017

Prima hotel, mooi vernieuwd. Handige valet-diensten. Ruime, nette kamers, met een fantastisch zicht over de stad. Het zwembad zorgt voor een fijne verfrissing en een fijn uitzicht over Miami. Vriendelijk personeel!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hilton Hotels & Resorts
Beoordeeld op 31 oktober 2016

Wij hadden kamers op de 10 verdieping die zojuist gerenoveerd waren. En dat is tot in de puntjes gedaan. Op de 16e verdieping konden we gebruik maken van de executive lounge voor een klein hapje tussen 5pm and 7pm. Anders dan in Europa zijn de alcoholische drankjes hier niet inclusief in de lounge. Ontbijt was ook prima in orde. Met een Uber taxi ben je voor gemiddeld 10 dollar in 5 minuten op alle leuke plekjes (Miami South Beach, Wynwood, Downtown etc. Parkeren: als je er uit rijdt dan aangeven dat je gast in Hilton was. Parkeren is dan 25 ipv 30 dollar per dag.

Kamertip: Vraag naar de gerenoveerde kamers
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 9 juli 2016 via mobiele applicatie

Je verwacht geen verrassingen bij Hilton en die krijg je ook niet bij dit hotel in Miami. Groot hotel wat momenteel gerenoveerd wordt en, eerlijk gezegd, dat is ook wel nodig. Ik had een hoekkamer op de 14e verdieping en dit was nog een oude kamer. Vraag bij de receptie naar een gerenoveerde kamer! Prima staff, vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: juni 2016
Reistype: Reisde voor zaken