9 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Je verwacht geen verrassingen bij Hilton en die krijg je ook niet bij dit hotel in Miami. Groot hotel wat momenteel gerenoveerd wordt en, eerlijk gezegd, dat is ook wel nodig. Ik had een hoekkamer op de 14e verdieping en dit was nog een oude kamer. Vraag bij de receptie naar een gerenoveerde kamer! Prima staff, vriendelijk en behulpzaam.

Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
2 november 2015 beoordeeld

Wat een lekker plekje is dit! Prachtig uitzicht op de 19e verdieping richting de stad en het water all the way naar Miami Beach en alle passagiersschepen. Op de executive floor een lekker ontbijtje en het zwembad 's avonds is heerlijk om even bij te komen van een drukke conference dag.

Kamertip: Mooi uitzicht richting Miami Beach
  • Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
29 oktober 2015 beoordeeld

Dit is uiteraard geen slecht hotel, maar toch niet echt wat je verwacht van een Hilton. Het hotel is duidelijk sterk verouderd. Bovendien is het hotel ook niet bijzonder goed gelegen, de omliggende buurt is niet bepaald aantrekkelijk. De service in het hotel was over het algemeen ok, maar ook niet bovengemiddeld. Alles in acht genomen duidelijk veel te duur voor wat je krijgt.

• Verbleef: januari 2015, reisde voor zaken
30 maart 2015 beoordeeld

hotel ligt down-town, dus niet op toeristen gericht. service-verleinng is uitstekend, behulpzaam, attent. Ontbijtbuffet is sober maar smakelijk. de kamers zijn ruim, schoon en van alle gemakken voorzien, zoals altijd bij Hilton

Kamertip: oost zijde sprookjes uitzicht
  • Verbleef: februari 2015, reisde met een partner
28 juni 2013 beoordeeld

De eerste dag vroegen wij of het ontbijt inbegrepen was. Meisje achter de receptie hielp ons vriendelijk en gaf ons vouchers voor 4 van de 8 dagen voor een continental breakfast. Het continental breakfast bestond alleen maar uit gebak en ongezonde voeding. De 2e dag vroegen wij of we gebruik konden maken van het buffet. Hier moest je voor bijbetalen. Na 4 dagen waren onze vouchers op en gingen wij nieuwe vragen. De volgende receptioniste zei dat wij geen ontbijt erbij hadden. Al met al was de service erg slecht voor een Hilton hotel!!!

• Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
TalitaDiasNojaim, Front Office Manager van Hilton Miami Downtown, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2014

Dank u voor het kiezen van het Hilton Miami Downtown. Wij waarderen het dat u de tijd neemt om ons uw mening te geven.

Wij hopen u snel terug te zien.

groet,

Talita Dias-Nojaim