Beoordeeld op 31 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij bezochten Altamar vorig jaar juni. Hebben er genoten van een uitstekende kamer met prima bed & badkamer.
Uitzicht vanuit het complex is prachtig.

Auto is wel nodig. Deze gehuurd op het vliegveld van Athene. Goede wegen (mét Tomtom) naar Pefki.

Evia is onbeschrijfelijk MOOI! Die zijde van Evia wordt terecht klein Zwitserland genoemd.

Ontbijt, ook voor vegetariërs is uitstekend! Maatwerk krijg je indien je daarom vraagt. Elke avond daar gedineerd. Ik vond het eten veelzijdig en ook prima voor een vegetarier. De familie die het hotel runt is meer dan vriendelijk. Onze huurauto begaf het, perfecte hulp en betrokkenheid van de eigenaar! Wilde via eigen telefoon de garage bellen zodat wij geen extra kosten zouden krijgen.
Met een warm gevoel hebben wij na ca. 9 dagen het hotel verlaten.

Alanis en broer, wij komen zeker terug! Zou dit jaar al zijn geweest maar helaas voor ons, jullie waren vol !

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 23 augustus 2017

Mooi en verzorgd hotel om tot rust te komen in het mooie groene Evia,behulpzame familie , stratos de zoon heeft mijn handoeken en bikini deze ik vergeten was opgestuurd naar ons thuis in belgie, prima service !!!

Kamertip: allemaal mooie moderne kamers, zijkant kamers iets rustiger gelegen
Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 2 augustus 2017

Met gezin een week op evia doorgebracht in altamar hotel. Mooie moderne kamers met airco en balkon met zitje, goed zwembad en prima bar en restaurant, de hele familie werkt hier met veel plezier en niets is te veel. Absolute aanrader als je naar noord Evia gaat

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 9 juni 2017

Hotel Altamar ligt in een bijzondere en heel mooie streek van Griekenland. Noord Evia een voor velen onbekende plek maar zeker de moeite waard. Prachtige natuur en nog niet erg toeristisch en dus vier je hier vakantie tussen de Grieken. En dat doe je dan in het heerlijke hotel Altamar. De zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren doen er alles aan om je het helemaal naar de zin te maken. Het ontbijt is prima en ook bij het diner zijn er heerlijke gerechten. De kamers zijn modern en schoon met prima bedden.
Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 25 mei 2017

Ik kan niets negatiefs opnoemen. Vriendelijk onthaal. Kreeg upgrade van de kamer. Lekker ontbijt. Proficiat aan de chef, ik heb iedere avond zeer lekker gegeten. Wil je verwend worden...ideale plaats. Dank u aan de gastvrouw en gastheren, jullie hebben me een fantastisch verblijf bezorgd.

Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde alleen