“Lekker eten in een authentiek interieur”
Beoordeling van Brasserie Lijn 58

Brasserie Lijn 58
Geclassificeerd als nr. 3 van 10 Restaurants in Waarschoot
6 oktober 2020 beoordeeld

Wat vroeger enkel een station was op de spoorweg tussen Gent en Eeklo, is nu een gezellige brasserie geworden. Het station kreeg een make over, maar met behoud van de authenticiteit van het gebouw, waardoor het interieur heel gezellig is. Ontdek hier lekkere gerechten van de kaart, of laat je verrassen door de suggesties. Het vriendelijke personeel houdt de zaak nauwlettend in de gaten en bedient je op je wenken, terwijl de chef er alles aan doet om eenieders smaakpapillen te prikkelen.

Datum van bezoek: oktober 2020

13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ga er niet veel woorden aan vuil maken maar moet toch aan 100 tekens geraken...
Zijn er onverwachts gaan lunchen... De lunch sprak ons aan: kaaskroketje en steak kruidenboter voor 13,50 euro...
Korte beoordeling: 11/10
Prijs kwaliteit super lunch

Datum van bezoek: augustus 2020
24 juli 2020 beoordeeld

Zeer leuke en gezellige plaats voor een diner!
Prijs-kwaliteit prima voor heerlijke gerechten. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020
15 juli 2020 beoordeeld

eten is meer dan ok, tweede keer langsgeweest en hebben weer lekker kunnen smikkelen.
Alvast de gastvrouw is super vriendelijk ...

Datum van bezoek: februari 2020
17 juni 2020 beoordeeld

Fijne locatie. Heel charmante en niet opdringende gastvrouw met oog voor details, vriendelijke bediening van de assistentes. Heel lekkere eten dankzij Ludovic & cie! Budget- en kindervriendelijk. Wij komen graag terug, dus : een AANRADER!!!

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Brasserie Lijn 58 bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Waarschoot, Oost-Vlaanderen

In Brasserie Lijn 58 geweest? Deel je ervaringen!