“mooie ontdekking”
Beoordeling van Brasserie Jeffrey's

Brasserie Jeffrey's
Geclassificeerd als nr. 2 van 16 Restaurants in Nevele
Beschrijving: Gezellige nieuwe brasserie in een volledig gerenoveerde oude hoeve. Vaste brasseriekaart met mooie suggestiekaart
4 weken geleden beoordeeld

op een zaterdagmiddag gebeld voor 2, was mogelijk; vriendelijk ontvangst door een team van jonge kelners. apero met kleine amuse, lekker, altijd een kleine uitleg, lekker hoofdgerecht, het zit goed in mekaar, goede prijs/kwaliteitsverhouding
kleine min: interieur vind ik persoonlijk niet zo wauw

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Deze zaak op een dinsdag avond bezocht dus we konden zeker nog een tafeltje krijgen. De serveerster vroeg eerst of we nog een apperitief buiten op het terras wilde, zeer attent! Een eenvoudige menukaart, dat is natuurlijk altijd een goed teken! Beide voor de vol au vent gekozen en daar hadden we geen spijt van! Dit samen met een glas rode wijn, een Grimbergen en twee koffie was €60. Iets duurder dus, maar zeker niet onterecht! Mooi en gezellig restaurant!

Datum van bezoek: september 2019
12 augustus 2019 beoordeeld

We gingen met een 8-tal eten voor mijn verjaardag en zijn echt in de watten gelegd. Eerst aperitief op mooi terras, met een selectie uit de lekkere tapas, ideaal om te delen. Nadien gingen we binnen zitten, in het stijlvol ingerichte interieur. Zeker het brasvarken aan te raden!
Zeer vriendelijke bediening en verfijnde keuken, wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2019
2 juli 2019 beoordeeld

Deze brasserie is voor mij een omweg waard. Ik vond er sommige zaken die je enkel in de betere keukens terugvindt, zoals Brasvar, wat fantastisch smaakt. De kaart biedt een ruime waaier zodat ieder aan zijn trekken komt en kiezen was dus een uitdaging van in het begin, maar achteraf beschouwd wordt dit nog moeilijker de volgende keer: het was erg lekker en ik kijk uit naar de volgende keer dat ik er mijn voeten onder de tafel kan steken. Ook de wijnen die we dronken gaven blijk van een weloverwogen keuze van het huis. Dat alles gebeurt in een mooi kader en ook het terras lijkt erg aanlokkelijk in de zomer. Gezien de kwaliteit is de prijsstelling zeker redelijk. Parkeren was geen probleem. Reserveren is wel sterk aangeraden, gezien de verdiende goede reputatie.

Datum van bezoek: juni 2019
4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijke bediening met uitstekend eten. We werden vriendelijk ontvangen. Er is een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Brasserie Jeffrey's bekeken, bekeken ook

Deinze, Oost-Vlaanderen
Bachte-Maria-Leerne, Oost-Vlaanderen

Deinze, Oost-Vlaanderen

Sint-Martens-Latem, Oost-Vlaanderen

In Brasserie Jeffrey's geweest? Deel je ervaringen!