Beoordeeld op 14 september 2016

Heel groot hotel, ontzettend druk in 't zwembad (handdoekje leggen). Prima locatie, shuttlebus naar de parken (rijden niet altijd op tijd). Halve dag gewacht op reparatie (sleutel)kaart die niet werkte op onze hotel deur. Kregen wel ter compensatie een ontbijt! Andere kamer een hele lawaaiige airco, daar werd niks aan gedaan. Wel op loopafstand diverse restaurantjes. Prima dus voor een paar daagjes.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 22 juli 2016

Locatie van dit hotel is werkelijk perfect, alle bezienswaardigheden van Orlando op korte afstand. Zeer vriendelijk personeel, maar hotel is wel aan een opknapbeurt toe. Begint er allemaal een beetje onverzorgd uit te zien. Tijdens ons verblijf werd er elke avond veel alcohol gedronken in- en rond het kleine zwembad. Dat werd er niet schoner op en 's-morgens hing er een vieze lucht rond het bad.
Kamers waren ruim, schoon en van alle luxe (grote ijskast, kluis, lekker bed, grote tv en ligbankje) voorzien.
Ik kan nooit wennen aan een resorttoeslag en 20USD pkpn is best veel.

Kamertip: Kamers aan de achterzijde van het 6000 gebouw (niet te dicht bij de lift) zijn rustig.
Datum van verblijf: juli 2016
Mara B, Guest Relations Manager van Grand Orlando Resort at Celebration, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2016

Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te zien dat u genoten van uw totale verblijf . Onze excuses voor eventuele ontevredenheid en hopen op een kans om uw verwachtingen in de toekomst overschrijden krijgen .

Beoordeeld op 15 mei 2016 via mobiele applicatie

Net hotel. Prima verblijfsplaats in Orlando om de pretparken en diverse malls te bezoeken. Kids vonden het zwembad ook heel leuk. En de lobby vonden ze interessant omdat daar redelijk recente films werden afgespeeld. Snelle check in. Fijn dat het hotel alleen met een actieve kamersleutel kan worden begaan.

Datum van verblijf: april 2016
Mara B, Guest Service Ambassador van Grand Orlando Resort at Celebration, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2016

Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij te horen dat u genoten van uw totale verblijf . We hopen dat we nog een kans in de toekomst aan uw verwachtingen te overtreffen krijgen .

Beoordeeld op 24 augustus 2015

Dit hotel was een goede uitvalbasis voor de pretparken, meer niet. Goed dus als je hele dagen in de pretparken doorbrengt, want hotel zelf is alles behalve aangenaam om er je tijd te spenderen. Eten is echt slecht en duur voor wat je krijgt. Had een salade met avocado, spek, kerstomaten en mozzarella besteld voor $8 (excl BTW en tip) en kreeg een bord met een halve krop sla op(zelfs niet uit elkaar gedaan). De bacon, tomaten, mozzarella en avocado heb ik moeten zoeken. Ze zijn dus niet in staat om iets te serveren dat voor een Europeaan op een degelijke maaltijd lijkt : alles is vet, vet en nog eens vet. Prijzen voor alcoholische dranken zijn naar Europese normen megaduur. Gelukkig is er een kleine supermarkt in de buurt en een grote frigo op de kamer waar je één en ander kan inslaan. Bovendien een paar eetbare restaurants op wandelafstand. Wel goed : zwembad is open tot 23u waardoor je na een pretparkbezoek, nog een verfrissende duik kan nemen.

Datum van verblijf: augustus 2015
Ramon I, Front Office Manager van Grand Orlando Resort at Celebration, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2015

Thank you for your feedback! We are sorry to hear that you were not satisfied with our food options compared to Europe. We will use your feedback as we continue to make improvements. We are glad to hear you enjoyed our proximity to the park, room and pools! We do hope you decide to give us another try,

Beoordeeld op 10 augustus 2015

Bij aankomst bleek de kamer toch te klein voor 3 volwassenen en twee kinderen (13 en 16 jaar). Na probleem gemeld te hebben bij de receptie kregen we een extra kamer ter beschikking (met tussendeur). Zonder extra kosten. Fantastisch! Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel. Het hotel is verder van alle facliteiten voorzien: wifi, airco flatscreen tv, koelkast, koffiezetapparaat op de kamer en een fitnessclub, twee zwembaden, computers voor algemeen gebruik en pendelbus naar Disney. Je betaalt hiervoor een dagelijkse fee van USD 20 per kamer.
De kamers waren netjes en dagelijks schone handdoeken en om de twee dagen schoon bedlinnen. Ruime afgesloten parkeerplaats aanwezig. Ideale ligging aan route 192 en vlak bij Interstate 4. We hebben hier met veel plezier gelogeerd. Eén minpuntje: de badkamer is klein, ruimte voor slechts 1 persoon.

Datum van verblijf: juli 2015