“Aan te raden teak restaurant ”
Beoordeling van LongHorn Steakhouse

LongHorn Steakhouse
Geclassificeerd als nr. 26 van 890 Restaurants in Kissimmee
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitkijkend om hier eens te komen eten.
Eerste poging was een wachtij van 25 min te overbruggen.
Besloten om een andere dag terug te komen.
2de poging lukte wel, geen wachtrij.
Vriendelijk ontvangst, correcte bediening.
Een goede steak en spare ribs met als voorgerecht de schrimps.
Enkel positief over deze keuze.
Hou je van vleesgerechten is dit zeker een aanrader om langs te komen.
Afhalen is ook mogelijk maar dan mis je de sfeer in het restaurant.

20 juni 2017 beoordeeld

Een steakhouse zoals je het verwacht: volop keuze en ook veel keuze hoe je het gerecht bereid wilt hebben. De keuze is erg groot maar het personeel erg behulpzaam en attent. Het is er druk en dat zijn toch vooral mensen uit de buurt. Een uitstekende aanbeveling!

11 januari 2017 beoordeeld

We werden vriendelijk ontvangen en konden direct aan tafel. Net op tijd want de zaak begon daarna vol te lopen. Weer ribs genomen om te vergelijken. Ze waren lekker gaar, vlees kwam makkelijk van het bot. Bbq-saus was ook goed, alleen wat veel. Met een vork erm wat afhalen en dooreten. Mijn vrouw had zalm met rijst. Was ook niets mis mee.
Serveerster,was uitermate vriendelijk en behulpzaam.
Een aanrader is dit zeker.

18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De sfeer is goed. Inrichting heel erg gezellig, zeer vriendelijk personeel en niet onbelangrijk; het eten is hier is geweldig, smaakvol en het is echt overheerlijk!

8 september 2016 beoordeeld

Leuk restaurant met heerlijk eten ! Bij binnenkomst alle tafels bezet. We kregen een melder en wanneer er plaats was gaf deze rode lichtjes en werden we na een half uurtje naar onze tafel begeleid. Goede bediening en heerlijk gegeten voor een goede prijs. Vanaf 12 dollar kon je al een steak met gepofte aardappelen bestellen.

Reizigers die LongHorn Steakhouse bekeken, bekeken ook

Kissimmee, Central Florida
Kissimmee, Central Florida

In LongHorn Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!