Beoordeeld op 30 juli 2017

Wij zijn een uur na het inchecken weer uitgecheckt. We zouden 3 nachten blijven, ook al betaald maar wat een horror! Hebben een ander hotel geboekt omdat:de kamer vreselijk stonk. Overal zaten vieze vlekken op, schuifpui was kapot, bedden zagen er zeer vies uit. De badkamer zat onder de schimmel. De koelkast was het enige schone in de kamer. Maar vooral die lucht...! Toen we gingen uitchecken werd er niet eens een andere kamer aangeboden maar verteld dat wij wel even de TA moesten inlichten... gedaan, maar ook hier nog geen oplossing op gekregen voor onze laatste overnachting want die staat ook voor hier geboekt. Wij snappen de recensies dan ook totaal niet, hebben die mensen in een nieuw blok gezeten of zo..?!
Boek dit hotel niet, er zijn zoveel hotels dat je voor een klein beetje meer echt veel beter kunt zitten.

Kamertip: Boek een ander hotel en geloof de foto's niet.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
CelebrationSuitesGM, Owner van Celebration Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2017

We're sorry to see that you didn't enjoy your stay here, Sander. Our apologies for any frustrations we caused. We hope you'll give us another chance to wow you in the future.

Sincerely,

Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Ben hier een week verbleven. Doel van onze vakantie was om veel op pad te gaan. Vee dagen universal studio's en Disney + een basketbal wedstrijd. Het verblijf was voor ons ruim voldoende. Toen wij er waren was ik nog 20 en die andere ook. Op deze leeftijd zijn er veel locaties die het niet accepteren mensen jonger dan 21 jaar. We werden warm ontvangen bij de receptie. Verblijf was een aanrader. Fijne bedden en prima badkamer. Meer hadden we niet nodig. We hebben elke dag gebruik gemaakt van de pendelbus die naar de pretparken gingen dit verliep ook heel soepel. De receptie was elke dag heel enthousiast en stonden altijd bereid om je te helpen. Top ervaring!!!

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
CelebrationSuitesGM, Owner van Celebration Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Thanks for the support and feedback, Dennis! It's great to hear that you enjoyed your stay.

Best,

Beoordeeld op 24 november 2016

Zeer ruime appartementen, wel wat gedateerd. De appartementen zijn ondergebracht in blokken. Wij hadden Blok K, achterin dus geen last van de naastgelegen kermis (Old Town) en/of de snelweg 192. Minpuntje was wel dat de containers vrijwel dagelijks om 4:30/5:00 's nachts werden geleegd en dit gaf nogal een lawaai....
Wij hadden een 6 persoonsappartement, 2x140 bedden in de slaapkamer en 1 murphy bed in de woonkamer. De bedden zijn uitstekend. Dagelijkse schoonmaak. Keuken met kookplaatje, ruime koelkast en (oude) vaatwasser. Douche is prima, iedere dag schone handdoeken en shampoo. Airco's maakte lawaai dus deden wij uit wanneer we gingen slapen.
Publix supermarkt is dichtbij (geopend van 7:00 tot 23:00) en Walmart supermarkt is ongeveer 5/10 minuten met de auto en is 24 uur geopend.
Het appartementencomplex ligt ongeveer 5 KM bij Disney vandaan.
Er rijdt meerdere keren per dag een gratis pendelbus naar het Disney TTC, Universal Studios, Seaworld en het winkelcentrum. Deze pendeldienst moet wel van te voren "gereserveerd" worden bij de receptie. Wij namen soms ook de buslijn Lynx 56 naar het Disney TTC, deze stopt ook voor het hotel. De kosten hiervan zijn 2 dollar p.p.
De WiFi werkt prima, voldoende parkeerruimte rondom ons appartementenblok.
Geen bijzondere accommodatie maar al met al, een goede locatie als je veel aan het touren bent rondom Orlando.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
CelebrationSuitesGM, Owner van Celebration Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2016

We're glad you enjoyed your stay overall, Jessica, but it's disappointing that you weren't wowed. We always want you to love every minute of your visit. If you have any feedback on how we could've improved your stay, don't hesitate to reach out and let us know.

All the best,

Beoordeeld op 31 oktober 2016 via mobiele applicatie

Ik schrijf nooit reviews maar deze is het absoluut waard.
Mijn oma en ik zijn 9 dagen verbleven in celebration suites, hele goede ligging en vriendelijk personeel. Wij waren hier tijdens de orkaan Matthew en zijn goed ingelicht door het hotel.
Verder heeft het appartement alles wat je nodig hebt en wordt elke dag goed schoongemaakt. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij zijn goed geholpen door Manuel Jose bij de info balie, elke dag goed ontvangen met een glimlach.
Er werd zelfs een voucher voor welkomst koffie aangeboden.
Qua prijs-kwaliteit verhouding is het super. Mensen moeten niet klagen, dan moeten ze maar naar een hilton 5* hotel gaan.
Heel leuk verblijf gehad en komen graag terug.

Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
CelebrationSuitesGM, Owner van Celebration Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 november 2016

Thanks for the kind words, Sabitrie! We hope you'll stay with us again next time you're in the area so we have the chance to show you a five star experience.

All the best,

Beoordeeld op 30 augustus 2016 via mobiele applicatie

In november voor 2 weken naar Amerika geweest en geslapen in celebration suites. We waren met zn 2e dus een appartement voor 6 was heerlijk groot voor ons! Alle ruimte en alles was mooi schoon! Ik zou zeker een keer terug gaan want het is mij zeker bevallen daar :)

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
CelebrationSuitesGM, Owner van Celebration Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 september 2016

It's wonderful to hear that you had such an enjoyable stay with us, Charlotte! Thanks for staying with us while you were in the States. We can't wait until you're in the area again.

Best wishes,