“Lekkere pasta gerechten”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 juli 2017 beoordeeld

Olive Garden is een keten, maar een ietwat luxueze. Prijzen zijn niet de goedkoopste maar wel lekker eten. Verse pasta's en soms wat specizlere combinaties. We hebben er heerlijk gegeten. zaeker een aanrader.

16 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met verse salad en warm brood die onbeperkt wordt opgediend. Aparte actie: zelfde maaltijd nog een keer mee naar huis!

26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De Olive Garden staat bekend om zijn pasta's, salade van het huis en de overheerlijke breadsticks. Je eet er heerlijk voor een goede prijs. Bediening is vriendelijke en snel. Aanrader als je avond simpel, maar lekker wil eten.

6 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gaan eten. En het was heel lekker. Ze zijn snel drinken zoveel je kunt, van frisdrank. Het was genoeg en lekker we namen een pasta en we hadden een salade erbij gekregen. De prijzen zijn normaal.

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten voor een goede prijs. Alle maaltijden zijn standaard met soep of salade vooraf. Zoveel als je lust.
Bediening altijd vriendelijk. Bij misverstanden wordt het altijd snel weer opgelost.

Reizigers die Olive Garden bekeken, bekeken ook

Kissimmee, Central Florida

In Olive Garden geweest? Deel je ervaringen!