“Aangenaam verrast.”

Keukens: Caraïben
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze ober ontving ons met de nodige aandacht en gaf ons de nodige info over de kaart. Alle aanbevelingen waren perfect aangepast aan onze noden. Er werd de nodige aandacht geschonken aan onze tafel zonder opdringerig te zijn. Aangename ervaring.

27 september 2017 beoordeeld

Leuke sfeer met live artiest, waant je in tropische sferen. Eten was heerlijk en zijn de volgende dag nog een keer wezen eten omdat het zo goed beviel. Coconut shrimp taco en de normale coconut shrimp zijn zeker een aanrader!

1 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten eten doe je vooral laat in de avond. Muziek is prima maar je kan niet horen wat de ober vertelt. Binnen eten in de airco ruimte is beetje te koel. Eten is goed.

20 november 2015 beoordeeld

Omdat we een terras zagen besloten we om hier te eten. We zijn op vakantie en genieten graag van het mooie weer ipv binnen zitten met airco.
Er heerst een relaxte sfeer met vriendelijk personeel. Ik eet niet zo snel als de gemiddelde Amerikaan, maar ik voelde mij hier absoluut niet opgejaagd. De serveerster had ook allang gezien dat wij Europeanen zijn en hield hier qua snelheid, volgens mij, rekening mee. We hadden voor de lunch halve sandwiches (Ropa Vieja en de Cuban) met soep genomen. Het smaakte heerlijk en de hoeveelheid was prima.

3 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zondagavond hebben we hier heerlijk buiten gezeten. Mooi terras (maar binnen ook heel groot) met leuke live muziek van een Bob Marley look-a-like! De kip pasta (Bahama Breeze topper) is echt een aanrader!

Reizigers die Bahama Breeze bekeken, bekeken ook

Kissimmee, Central Florida
Kissimmee, Central Florida

In Bahama Breeze geweest? Deel je ervaringen!