Beoordeeld op 25 oktober 2016 via mobiele applicatie

Twee nachten hier geweest. De suite kamer is keurig, een beetje ouwbollig, maar wel compleet.
Beide dagen zijn tuinmannen bezig geweest met bladeren wegblazen en bomen snoeien. Dat geeft dus de hele dag veel herrie en niet bepaald rustig.

Prijzen in het restaurant zijn n de hoge kant. In de buurt is absoluut niets te doen. Voor een beetje vermaak moet je flink rijden.

Boodschappen kan je het beste bij WinnDixie doen, is een grote winkel waar heel veel te koop is.

Bij het inchecken weliswaar een glas bubbeltjeswijn maar voor de rest zeer onvriendelijk. Onze kamer was al vooruitbetaald. Toch wilden ze 400 dollar deposit of een creditcard garantie. Het laatste maar gedaan ondanks ons bezwaar van ' weer' een creditcardreservering. Als je namelijk veel reist en elk hotel een reservering doet op je creditcard dan ben je snel aan je bestedingslimiet. Dat is ook de reden dat we zoveel mogelijk vooruit betalen.

En wat gebeurt er? Ze halen twee overnachtingen en nog een klein bedrag van mijn creditcard rekening. Geen reservering, maar direct er afgehaald.

Inmiddels wel een mail naar het hotel gezonden maar daar nog geen reactie op gekregen.

Flink balen dus.

Datum van verblijf: oktober 2016
Lisa T, Guest Relations Manager van Cheeca Lodge & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2016

Dear Ton b,
Thank you for your comments. We will use your discerning feedback to improve our guest experience. Guest service and satisfaction are our main priorities and we are very sorry that we fell so short of delivering the experience our guests have come to know for generations.

Beoordeeld op 18 oktober 2016

Wij zijn hier met ons gezin met drie grote kinderen geweest. De ligging is prachtig en ook het terrein is mooi aangelegd. De kamers zijn wat gedateerd. De pier is leuk en je kunt hier vissen, vooral veel baarzen. Er is geen zandstrand bij de zee en het is erg ondiep met planten. De zwembaden zijn mooi, vooral het volwassenen zwembad. Restaurants vond ik minder en ook het personeel was niet echt vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2016
Lisa T, Guest Relations Manager van Cheeca Lodge & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2016

Dear marcelius,
Thank you for taking time to let us know the many things you enjoyed about your stay and also about the areas for improvement. We really do hope you will consider a return visit to Cheeca.

Beoordeeld op 23 augustus 2016

Heerlijke ontvangst met valer parking en een glas champagne. Mooi verzorgd resort met veel beach-activiteiten inclusief. Tevens tennis en een leuke par-3 negen holes golfbaan, ontworpen door Jack Nicklaus. Gratis greenfee en (oud) materiaal. Helaas niet heel goed onderhouden, maar nog steeds mooi. Let op dat je niet op een rond lopende leguaan trapt. Onze vier-persoons kamer was beslist aan de kleine kant; eigenlijk meer geschikt voor 2 personen.
Prima restaurants, redelijk betaalbaar naar Amerikaanse begrippen. Uitstekend ontbijtbuffet voor $ 15,-.

Kamertip: Neem een kamer of appartement aan zee
Datum van verblijf: augustus 2016
Lisa T, Guest Relations Manager van Cheeca Lodge & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2016

Dear Eric M,
Thank you for your review of Cheeca Lodge & Spa. We’re pleased that you enjoyed our resort, the restaurants, and some of the many activities we have available. Please come back soon! Thanks for writing.

Beoordeeld op 18 augustus 2016 via mobiele applicatie

Een prachtig resort met hele vriendelijke en service gerichte medewerkers. Allerlei watersport mogelijkheden. Tegen een bescheiden resort fee kun je gebruik maken van kano's, surfplanken, ligbedden, 9 holes golfbaan, fietsen.
Genoeg variatie qua restaurants, een Italiaans restaurant, een Amerikaans restaurant en een buiten bar waar je lekker kunt eten. Ook de kamers zijn echt prachtig.
Zeer zeker een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2016
Lisa T, Guest Relations Manager van Cheeca Lodge & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2016

Dear Blom1965,
Thank you for your wonderful review of Cheeca Lodge & Spa! We appreciate your recommendation and the kind words about our friendly team members. Please come back soon so we can do it all over again!

Beoordeeld op 12 februari 2015

Mooi resort prachtige ligging mooie kamers goed verzorgd
Restaurants zijn slecht en veel te duur
Menu pizza en een spaghetti en een vooraf van kaas en ham flesje wijn voor twee personen
117,- dollar
De helft hebben wij terug gestuurd
Jammer een gemiste kans

Kamertip: Kies kamer ocean view
Datum van verblijf: februari 2015