19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterende locatie in Islamorada. De ingang geeft al een mooi beeld van het kleine park. Zwembad is prima en rustig: kunt hier goed zwemmen en zitten. Er is ook een bar. Er zijn meerdere ligbedden aan het "strand": dit is geen strand om even de zee in te lopen, hiervoor teveel zee wier. Je kunt hier echter prima zitten en hebt f prachtig uitzicht. Ook kun je hier gratis kano's en fietsen pakken. Leuk om te doen, maar de zee is hier vrij ondiep met veel zeewier / planten (echter wel meerdere verpleegsterhaaien hier zien liggen / zien zwemmen).
Wij hadden een Suite met 2 kamers: echt ongelofelijk groot, denk 2 verdiepingen van circa 100m2 (dus totaal 200m2..). Met een groot balkon daar omheen. Ook 2 badkamers, 1 heeeel groot bed en 2 grote 2 persoons bedden. Daarnaast nog een bedbank en een keukenblok (niet om te koken). Ontbijt was basic, maar prima. Bij ons was WiFi meer dan goed. Dus meer dan prima verblijf. Veel gerenoveerd de laatste maanden.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verschikkelijk resort is het La Siësta resort & marina!! Ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met het opnoemen van de min punten! In de 24 jaar dat ik nu reis heb ik NOG NOOIT zo weinig waar voor geld gekregen! En nog nooit in zo'n vieze kamer moeten slapen! Bij binnenkomst in onze kamer voor 5 personen ($645 per nacht) bleven onze schoenen aan de vloer kleven en het stonk naar Franse kaas. Receptie gevraagd of er nog een keer schoongemaakt kon worden en er werd idd gedweild waardoor het alleen maar meer ging stinken. Later zagen we dat de kamer overal vies was. Er lagen nog zoutjes op het nachtkastje onder de kapotte telefoon, er lag een oud chocoladegebakje in een hoek naast het bed, er lag cornflakes op de grond, er zaten bloedspetten op de muur in de badkamer, hele vieze vlekken op het douchegordijn, resten zeep in het bad waardoor het bad zo glad was dat, toen onze zoon ging douchen hij hard uitgleed en zich flink bezeerde, er zaten kakkerlakken in de badkamer en de vloer naast het bed zag zwart van viezigheid. Het balkon moest met de buren gedeeld worden en de gesprekken die zij voerden waren letterlijk te volgen in onze kamer. (Het gegil van de kinderen in het zwembad ook, al kon ik me daar niet echt aan storen) het balkon was erg vies, duidelijk dat de schoonmaak daar helemaal nooit komt. Volgende dag wederom gevraagd om extra schoonmaak. Receptioniste is zelfs meegelopen om de kamer te bekijken schrok ervan en heeft meerdere foto's genomen. Schoonmaak kwam en ging en er werd geen enkele verbetering waargenomen. Telefoon en televisie deden het niet en werden na herhaaldelijk klagen hierover niet gemaakt.
Het ontbijt (kamer was inclusief ontbijt) was zoals je verwacht in een extreem goedkoop hotel: kleine dunne papieren bordjes, wit brood, bagels, koude gekookte eieren in een laag water, koffie, thee, jam, cream cheese, kleffe muffins en appels. Wel een erg vriendelijke dame die graag wilde helpen in de bediening. Ook de dame die bij het barretje van het zwembad werkt is vriendelijk en behulpzaam maar ze hebben simpelweg niet de middelen om het de gasten naar de zin te maken. Kortom we waren enorm blij dat we dit hotel weer konden verlaten. Gesprek gehad met het management en ook zij schrokken van de toestand waarin de kamer verkeerde. Ze gaven aan dat er veel te verbeteren viel in het resort maar of dat gaat gebeuren? Als je 3x komt klagen dat de kamer vies is en er dan nog bloedspatten op de muur zitten en eten op de grond wat niet van ons was dan heb ik erg weinig hoop. Een absolute afrader dus dit hotel!!! Het lijkt in de verste verte niet op de foto's zoals het resort ze op internet zetten!!

No value for money at all! Extremely dirty rooms! You really Don't want to stay here!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
19 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren wat afgeschrikt door diverse beoordelingen op Tripadvisor over de kamerkwaliteit. Hadden 1 nacht geboekt, ivm aanbieding, dachten we, er zit nog een gemeen $25,- servicekosten bij als naheffing. Blijkbaar om de surfplanken en kanoes gratis te kunnen verstrekken, ik vind dit niet echt gepast.
Toch blij verrast een mooie, ruime, moderne en schone kamer.
Voldoende parkeerplaatsen. Goed zwembad, mooie ligging. Ontbijt is wel wat karig.
Hebben nog een nacht bijgeboekt.
Een vervelend detail, de afstandsbediening van de plafondventilatoren reageren op elkaar, beide nachten stond plotseling de verlichting aan...

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
17 juli 2015 beoordeeld

Een oud resort, maar wel met vele faciliteiten. Er staan oude accommodaties dus let wel op met wat je huurt. Wij kregen een oude kamer toegewezen nr 114. Wel 2 kamers gescheiden door louvre deuren. 2 keer twijfelaars als bedden en een luidruchtige airco! Oude badkamer met een slechte douche helaas.
Ligt direct aan het strand en dat heeft een fantastische ligging met echt een paradijselijke uitstraling. Zwembad is prima! En op het strand staan overal liggelden. Kanoën en waterfietsen als gast van het resort is gratis.....totdat je weg gaat. Moet je nog wel even 18 dollar ex tax per dag betalen. Zogenaamde toeristenbelasting, maar us dus voor de faciliteiten.
Geen goedkoop verblijf, maar de lokatie is top!

Kamertip: Vraag om de huisjes aan het strand of naar de accommodatie met de nummers in de 400
  • Verbleef: juli 2015, reisde met familie
22 januari 2014 beoordeeld

Mooi appartementencomplex met verwarmd zwembad en hottub. Zwembad biedt een ondiep en wat dieper stuk aan. De beach towels zijn echter erg klein. Ontbijt was eenvoudig, aantal soorten cornflakes, melk, jus, koffie, thee, jam, bagels en brood. Wij hadden een slaapkamer met 2 bedden en een grote woonkamer met slaapbank (niet echt geschikt voor volwassenen) en groot balkon. Appartement was netjes, voorzien van magnetron, koelkast en vriezer. Badkamer is erg eenvoudig. Poolbar was tijdens ons verblijf niet open.
De gehele aankleding van het resort maakt het af en zorgde voor relaxte ontspannen sfeer.

• Verbleef: januari 2014, reisde met vrienden