“Prima gegeten, leuke bediening”
Beoordeling van El Meson de Pepe

El Meson de Pepe
Geclassificeerd als nr. 132 van 468 Restaurants in Key West
Keukens: Cubaans, Spaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
7 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig bij dit restaurant uitgekomen voor de lunch, omdat het er kleurrijk uitziet en er leuke muziek gespeeld werd.
De bediening is vriendelijk en attent, en het eten is vers en smakelijk, tegen een prima prijs.

14 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere tapas op Cubaanse manier. Live muziek op de stoep met dansende mensen en loslopende kippen. Erg leuk.

24 juni 2016 beoordeeld

Waarom 90 mijl naar Cuba terwijl u hier ook lekker kan eten? Dat stond op een van de uithangbordjes bij Mallory Square? En terecht. Eten was heerlijk. Eigenlijk was niks anders dan volop genieten.

25 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk Cubaans restaurant, eten en service goed. Aankleding restaurant leuk. Onze vakantieherinneringen aan Cuba kwamen weer boven. Niet erg duur en heerlijke home made Lemonpie. Buiten speelde een band gezellige salsa muziek. Erg goede sfeer!

8 augustus 2015 beoordeeld

Ik vond dit een zeer sfeervol restaurantje, er werd live muziek gespeeld en lekker uitziend eten geserveerd. We konden dus niet anders dan hier iets eten.
Zeer lekker, zeer vriendelijk personeel, Misschien wat veel ;)

Reizigers die El Meson de Pepe bekeken, bekeken ook

In El Meson de Pepe geweest? Deel je ervaringen!