“Lieve mensen heerlijke pizza”
Beoordeling van Duetto Pizza and Gelato

Duetto Pizza and Gelato
Geclassificeerd als nr. 15 van 471 Restaurants in Key West
Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
1 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door een bar verderop er op gewezen dat duetto de beste pizza's van de stad maakt bij binnenkomst ontzettend lief en warm ontvangen door een man en vrouw aangeboden gekregen om de pizza half half te maken aangezien ze erg groot zijn hij word a la minute voor je gemaakt naar wens is in ongeveer 10 min vers en klaar op je tafeltje geen vaste fooi prijzen en met elke extra doller zeer tevreden dat heet service! En dan geven we ook graag wat extra de pizza is heerlijk

30 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

N.a.v. de rating op Tripadvisor hier onze dag Key West afgesloten met een heerlijk ijsje. De porties zijn groot, voor een gemiddelde ijsjeseter volstaat " one flavor". De pizza's zagen er ook prima uit, echter deze hebben we dus niet geproefd. Aanrader in het midden van het gezellige Key West

20 februari 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkerste pizza van Key West. Ijsjes zijn het beste en caloriearm. Vraag verschillende smaken op 1 pizza. Wij probeerden meat, chicken en la rossa.

25 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijke pizza gegeten. Absoluut een aanrader als je in key west bent. De beste pizza! Heerlijk eten en geweldige service!

17 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik zijn hier gaan eten voor de lunch, na het lezen van de goede beoordeling op tripasvisor. Laat het uiterlijk van het restaurantje je niet misleiden. De pizza, het ijs en de sfeer zijn fantastisch! Doen!

Reizigers die Duetto Pizza and Gelato bekeken, bekeken ook

Key West, Florida Keys

Key West, Florida Keys

In Duetto Pizza and Gelato geweest? Deel je ervaringen!