31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Awesome! Vriendelijk ontvangen . Mooie lobby met gratis cokie, Koffie, ice Thee, fruit. Goeie kamer ! Goei douche ! Leuke sfeer. Vriendelijk personeel. Goede uitvalsbasis om Key West te ontdekken . Direct aan Duval street . Hier kan je zo een aantal dagen verblijven .

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
avalonbnb, Manager van Avalon Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2018

Heel erg bedankt voor de vriendelijke woorden. Ik ben blij dat je van de cookies hebt genoten.

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed onderhouden, zeer vriendelijk, mooie kamers met heerlijke bedden, prima ontbijt en kijkende naar de locatie geweldig omdat alles op loopafstand ligt. Tegenover het hotel kan je fietsen, brommers etc huren. Het ontbijt is prima en omdat je het op de houten veranda eet, is het geweldig om mensen te bekijken of lekker te relaxen. Kortom een echte aanrader. Huur zeker fietsen, wij hebben onze auto niet gebruikt gedurende 3 dagen.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
25 juli 2016 beoordeeld

Eigenlijk wat de voorgaande bezoekers al gemeld hebben klopt helemaal. Een leuk knus bed and breakfast, zeer authentiek. Super aardig behulpzaam personeel en heerlijk ontbijt. Vooral de zelfgebakken chocolate chippers zijn de Da Bomb !
Key west is erg gezellig en Duvalstreet is de straat waar het allemaal te doen is. Avalon is echt een aanrader voor iedereen! Nogmaals fantastisch.

Kamertip: Wij hadden kamer 14 (voor 4 personen) met twee heerlijke Hemelbedden !
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
avalonbnb, Manager van Avalon Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2016

Dank je wel voor de beoordeling. Ik hou van dat je dacht dat onze keuken waren "Da Bomb" en hopen u binnenkort weer te zien .

2 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk knus bed and breakfast was dit, echt authentiek. Super aardig behulpzaam personeel en heerlijk ontbijt. Key west is erg gezellig en duvalstreet is de straat waar het allemaal te doen is. Avalon is echt een aanrader voor iedereen! Nogmaals fantastisch.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
13 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Op onze Florida reis was dit B&B hotel een heerlijk gastvrij verblijf in een knus hotelletje! Een warm welkom met heerlijk fruitwater en zelf gebakken cookies en super vriendelijke dames bij de receptie.
Het B&B is gelegen aan de rustige kant van Duval Street, 100 mtr van een klein strandje en vlakbij Most Southern West Point.

Alles is lopend of met de fiets vanuit het hotel te doen!

Het ontbijt was prima, vers fruit, broodjes, eggs en bacon, heerlijk op de veranda voor het hotel.

De kamer aan het einde vd gang was super voor ins 4- en en gezellig koloniaal jngericht!!

Top Locatie op Top Plek!

Wij zouden hier zo weer teruggaan een echte aanrader!!!

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Bedank C. S