Beoordeeld op 23 april 2018 via mobiele applicatie

Goed onderhouden, zeer vriendelijk, mooie kamers met heerlijke bedden, prima ontbijt en kijkende naar de locatie geweldig omdat alles op loopafstand ligt. Tegenover het hotel kan je fietsen, brommers etc huren. Het ontbijt is prima en omdat je het op de houten veranda eet, is het geweldig om mensen te bekijken of lekker te relaxen. Kortom een echte aanrader. Huur zeker fietsen, wij hebben onze auto niet gebruikt gedurende 3 dagen.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 25 juli 2016

Eigenlijk wat de voorgaande bezoekers al gemeld hebben klopt helemaal. Een leuk knus bed and breakfast, zeer authentiek. Super aardig behulpzaam personeel en heerlijk ontbijt. Vooral de zelfgebakken chocolate chippers zijn de Da Bomb !
Key west is erg gezellig en Duvalstreet is de straat waar het allemaal te doen is. Avalon is echt een aanrader voor iedereen! Nogmaals fantastisch.

Kamertip: Wij hadden kamer 14 (voor 4 personen) met twee heerlijke Hemelbedden !
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
avalonbnb, Manager van Avalon Bed and Breakfast, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2016

Dank je wel voor de beoordeling. Ik hou van dat je dacht dat onze keuken waren "Da Bomb" en hopen u binnenkort weer te zien .

Beoordeeld op 2 oktober 2015 via mobiele applicatie

Wat een leuk knus bed and breakfast was dit, echt authentiek. Super aardig behulpzaam personeel en heerlijk ontbijt. Key west is erg gezellig en duvalstreet is de straat waar het allemaal te doen is. Avalon is echt een aanrader voor iedereen! Nogmaals fantastisch.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 augustus 2015 via mobiele applicatie

Op onze Florida reis was dit B&B hotel een heerlijk gastvrij verblijf in een knus hotelletje! Een warm welkom met heerlijk fruitwater en zelf gebakken cookies en super vriendelijke dames bij de receptie.
Het B&B is gelegen aan de rustige kant van Duval Street, 100 mtr van een klein strandje en vlakbij Most Southern West Point.

Alles is lopend of met de fiets vanuit het hotel te doen!

Het ontbijt was prima, vers fruit, broodjes, eggs en bacon, heerlijk op de veranda voor het hotel.

De kamer aan het einde vd gang was super voor ins 4- en en gezellig koloniaal jngericht!!

Top Locatie op Top Plek!

Wij zouden hier zo weer teruggaan een echte aanrader!!!

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Bedank C. S
Beoordeeld op 16 december 2014

Zeer gezellig klein hotel. Alles proper en een mooi verzorgd ontbijt.
Ruime kamers met een goede bedden. Behalve de klimatisatie was iets te luid .
Niet in de drukte maar wel op wandelafstand van alles

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner