Ibis Bay Beach Resort
Best Western Key Ambassador Resort Inn(Key West)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 233*
US$ 250*
  • Zwembad
Sheraton Suites Key West(Key West)
US$ 260*
  • Zwembad
Havana Cabana at Key West(Key West)
US$ 262*
  • Gratis parkeren
DoubleTree by Hilton Hotel Grand Key Resort - Key West(Key West)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 199*
US$ 416*
US$ 375*
Orbitz.com
  • Zwembad
NYAH Key West(Key West)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 224*
  • Inclusief ontbijt
Lighthouse Court Hotel in Key West(Key West)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
US$ 1.089*
16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke schattig hotel, kamers zien er leuk uit. Badkamer is wel wat ouderwets maar past wel in het plaatje. Wij hadden een kamer met een zitje aan het water, en een heerlijke hangmat. Uitzicht viel helaas wel wat tegen, de drukke weg loopt vlak langs het hotel en daar heb je wel wat geluidsoverlast van als je buiten zit. Dus echt een heel "rust gevende" omgeving is het niet.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
ChrisHollandKeyWest, Owner van Ibis Bay Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2016

Ik ben blij dat je graag je kamer en hangmat. Het is geweldig zitten en ontspannen uit. De weg in de buurt van de rechterkant kan de weg lawaai in het midden van de dag, maar het is rustig in de ochtend en 's nachts. Ik weet zeker dat je dat gerealiseerd. Bedankt voor het schrijven van uw beoordeling.

6 juni 2016 beoordeeld

Omdat we graag naar vanuit Miami naar Key West wilden gaan hebben we een overnachting geboekt bij Ibis Bay Beach resort. Een knus klein gezellig hotel met een leuke receptie. Kamer zijn kleurrijk en voldoen aan alle wensen. WiFi zowel op de kamers als buiten bij het zwembad en bar.
Ook kun je gratis je auto parkeren voor je kamer.
Er is een gratis shuttlebus naar het centrum van Key West (Duvalstreet) die ieder uur tot 10 pm rijdt en je op 4 plekken kan afzetten.
Voor een korte periode is dit hotel zeker de moeite waard.

• Verbleef: juni 2016, reisde met familie
Tricia C, Guest Relations Manager van Ibis Bay Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 juni 2016

THANK YOU for oyur kind words. We hare so happy that you stayed with us!

21 mei 2016 beoordeeld

Na een tijdje zoeken dit hotel gevonden wat enigszins betaalbaar was. Twee nachten verbleven. Vrij veel lawaai van de Highway 1 en een kleine kamer maar verder prima. Terrein zag er mooi uit, strandje ook, helaas kon je daar niet het water in, wat ik wel verwacht had maar er is ook een mooi groot zwembad. 's Ochtends gratis koffie te halen in het restaurant. Dames van de receptie waren heel aardig. Restaurant(geen gebruik van gemaakt) ligt mooi aan het water waar je ook jetski's kan huren. Prima shuttleservice (zit bij servicekosten in) naar het centrum want dat is niet lopend te doen helaas.

Kamertip: Indien mogelijk een kamer aan het water nemen, qua ruimte en geluidsoverlast
  • Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
4 mei 2015 beoordeeld

De kamers zijn zeer sober. Bedden matig. Gedateerde bedoening.
Buiten ziet alles er mooi uit. Klein zwembad en een gezellig bar/restaurant. Dit alles in de openlucht met overkapping. De hele dag voel je een heerlijke bries.
Pluspunt: Het hotel heeft een eigen watersport afdeling. Je kunt met de waterscooter een tocht maken rond Key West en dat is zeker aan te bevelen.
Wij hebben de auto in Key West niet aangeraakt en hebben fietsen gehuurd. Dat is heel gemakkelijk en geen parkeerkosten. Er is veel te zien en te doen in Key West - Lekker toeristisch.

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
22 maart 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ech wel heel leuk hotel. Ontspannen sfeer. Tof ingericht kamertje. Heel netjes. Beetje lawaaierig. Zalig zwembad. Prachtig oceanview. De 27 miles jet ski tour gedaan...prachtig en een hele belevenis...zeker de moeite!! Duvalstreet weinig authentic. Heel toeristisch. Wel makkelijk met de shuttlebus. Zou zeker terugkeren naar dit hotel! Zat in ons pakket Fly & drive...nadien prijs opgezocht en toch wel beetje duur...maar schijnt geen uitzondering op Key West...

Verbleef: maart 2015, reisde met vrienden