LiesjeNak
Nieuwerkerk aan den IJssel, Nederland

Goede locatie

Beoordeling van Southwinds Motel
4,0 van 5 bollen20 aug 2019 beoordeeld
Het hotel ligt gunstig, dichtbij (het minder drukke gedeelte) van de Duval Straat. Vlabij het Southernmost Point Marker.
De kamer voor 4 personen was ruim , met een kleine keuken en een eetbarretje. Kamers zijn schoon en kamer 38 lag aan het kleine zwembad.
Ontbijt is eenvoudig, bagel met jam, muffin en wat fruit, koffie en thee en sap en yoghurt, maar prima. Je moet het in de receptie halen en meenemen om in je kamer of aan het zwembad (er staan enkele tafels) op te eten .
Datum van verblijf: augustus 2019
Is er een probleem met deze beoordeling?
MHMSKW, Owner van Southwinds Motel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 21 aug 2019
Dear LiesjeNak,
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze leuke recensie van ons motel te schrijven. Ik was zo blij dat je verblijf bij ons zo aangenaam was en we waarderen je feedback.
We hebben veel supersterren in ons team die zijn toegewijd om geweldige gastenservice te bieden.
Wij geloven dat we enkele van de beste voorzieningen hebben en veruit het beste personeel dat ons motel zo speciaal maakt.
We kijken uit naar het hosten van uw volgende reis.
Al het beste,
4.6 km van Southwinds Motel
  • Priceline
0.2 km van Southwinds Motel
Zwembad
The brand new Key West Pool Pavilion & Bar.  True tranquil vacation setting, yet near it all.
4.2 km van Southwinds Motel
6.9 km van Southwinds Motel
Restaurant
Meer hotels in Key West bekijken
Beoordeeld op 8 september 2017

Perfect hotel met alles op loopafstand.
Ontbijt is erg rommelig, maar wel met verse cakejes.
Niet verder zoeken maar deze pakken.
Perfect.
Kamer was mega groot en de badkamer ook.
Bij de balie kan je een plattegrond krijgen en ze leggen alles goed uit waar het ligt.

Datum van verblijf: juli 2017
SMSJEH, Owner van Southwinds Motel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2017

Dear MoniqueClassens,
Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om deze "Grote" beoordeling van ons motel te schrijven.
We hebben veel geweldige teamleden die hard werken elke dag om ervoor te zorgen dat al onze gastenverblijven gedenkwaardig zijn.
Wij zijn van mening dat we de beste waarde hebben voor al onze klanten op basis van onze locatie, voorzieningen en personeel.
We kijken ernaar uit om uw motel van keuze te zijn voor al uw toekomstige bezoeken aan Key West.

Beoordeeld op 12 augustus 2017

Hartelijke ontvangst bij de receptive. In deze receptive kan ook het ontbijt opgehaald worden. Ontbijt is heel standard, en minimal. Op is op, tijd maakt niet uit. Kamer is groot genoeg voor 4 personen. Als er iets kapot staat de onderhoudsdienst direct voor je klaar om het op te lossen. Ism met de locale strandbedverhuurder zijn er strandbedden en handdoeken te verkrijgen, zonder extra kosten. Er moet bij vertrek wel een Fee betaald worden. Ligging tov het strand en Duvalstreet is goed.

Datum van verblijf: augustus 2017
SMSJEH, Owner van Southwinds Motel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2017

Dear esmars,
Hartelijk bedankt voor de tijd om deze geweldige recensie van ons motel te schrijven.
We kijken ernaar uit om uw volgende bezoek aan Key West te hosten.

Beoordeeld op 21 juni 2017 via mobiele applicatie

Heel leuk hotel met uiterst vriendelijk personeel. Kamer en badkamer waren wat aan de kleine kant maar er was een prima bed.
Binnen paar minuten op het strand of op duvalstreet.
Strandbad en parasol gratis via het hotel

Datum van verblijf: juni 2017
SMSJEH, Owner van Southwinds Motel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2017

Dear Yvonne H,
Hartelijk dank voor de tijd om deze geweldige recensie van ons motel te schrijven.
Onze fantastische teamleden hebben dagelijks hard werken om ervoor te zorgen dat al onze gasten onvergetelijk blijven.
Wij verheugen ons op uw favoriete motel voor al uw toekomstige bezoeken aan Key West.

Beoordeeld op 31 mei 2017

Keurige, wat kleine kamer. Koffie voorzien op de kamer. Koelkast aanwezig echter zonder vriesvakje Koelelementen mochten bij receptie in de vriezer Personeel is erg hartelijk en vriendelijk Op loopafstand van strand en Duvall street. Prima locatie.
Bij receptie kon je smorgens verse muffins halen.
Enige minpuntje is dat het lang duurde voordat borg terug gestort werd, terwijl er gezegd was binnen 3 dagen.

Datum van verblijf: november 2016
SMSJEH, Owner van Southwinds Motel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 juni 2017

Dear Pool1969,
Merci zozeer voor taking naar de tijd om te schrijven deze fantastische herziening van ons motel.
Shara is één van de vele fantastische teamleden we hebben dat werk hard elke dag om ervoor te zorgen dat alle verblijf van onze gasten onvergetelijk zijn.
We kijken uit naar uw motel van keuze wordt voor al uw toekomstige bezoeken aan Key West.
Het allerbeste,

Beoordeeld op 14 september 2015 via mobiele applicatie

Prima motel, ruime schone kamers en de locatie is ideaal! Alles op loopafstand. Vergeleken met andere hotels/motels is het een betaalbaar motel met zwembad. De stranden zijn niet zo groot maar Duval Street zit om de hoek. Gratis parkeren en zwembad. Ontbijt is niet veel soeps, alleen een muffin en fruit en koffie.

Datum van verblijf: september 2015