Sander V
Grave, Nederland

Mooie locatie

4,0 van 5 bollen6 dec 2017 beoordeeldvia mobiele applicatie
Goed resort op een perfecte lokatie op Key West. Niet goedkoop maar kamers zijn goed en het personeel is erg vriendelijk. Was erg rustig toen we er waren en en er werd gerenoveerd maar daar hebben we totaal niks van gemerkt. Minpunt is dat we tot drie keer toe hebben moeten verantwoorden dat onze creditcard declined zou zijn wat niet het geval was. Hierop is door niemand van de receptie ook maar iets van excuus gemaakt. Het computersysteem is dus niet op to date bij hen.....
Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 17 dec 2017
Dear Sander V,

Thank you for your recent stay with us, I am glad that you enjoyed your stay. Key West has a beautiful, yet unique, coastline. We are one of the only Resorts on the Island to be able to offer our guest both a small public beach and also a raised tanning beach for solely our guests to enjoy. With breath taking sunsets, any restaurant you can imagine, and endless activities, we never run short of things to do here in Key West! I do apologize that at the time of your stay we were experiencing some malfunctions with our credit card processing, it was indeed a trying and unfortunate occurrence! I am certain if you return to our resort, we will be able to show you a true 5 star SOMO stay!

Matthew Babich,
  • ZenHotels.com
  • Expedia.com
2.5 km van Southernmost Beach Resort
Zwembad
The brand new Key West Pool Pavilion & Bar.  True tranquil vacation setting, yet near it all.
  • Official Site
  • Expedia.com
3.6 km van Southernmost Beach Resort
Meer hotels in Key West bekijken
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Heel mooi gelegen hotel met mooi uitzicht. Mooie kamers, die van ons was aan het strand, alleen spijtig van de verouderde lawaaierige airco. Alles vlakbij en toch rustig grlegen. Omar van de receptie is zeer bekwaam en supervriendlijk.

Datum van verblijf: juli 2017
M_Babich, General Manager van Southernmost Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2017

Bedankt voor uw 5 sterren beoordeling! Ik ben blij dat je je Key West Paradise gevonden hebt! Uit uw review lijkt het dat u optimaal gebruik heeft gemaakt van al onze Resort te bieden heeft. Ik ben zo blij dat Omar zo'n goede zorg van je familie kon nemen! Ik zal er zeker van zijn dat hij met hem deelt hoeveel je het leuk vond om hem te ontmoeten! We denken dat we onberispelijke faciliteiten bieden met een hoog niveau van service, terwijl u de Key West-sfeer levend blijft! En begrijp ons niet op die Ocean View kamers, ze kunnen echt niet worden verslaan!
We kijken ernaar uit u te verwelkomen voor een terugreis. Het is nooit te vroeg om te ontspannen!

Altijd tot uw dienst,
Matthew Babich
Algemeen directeur

Beoordeeld op 14 mei 2017

Dit hotel bestaat uit 2 delen. 1 deel ligt direct aan het strand en het andere deel aan de overkant van een drukke weg. Wij kwamen in eerste instantie in een vreselijke kamer terecht. Het was netjes en schoon maar een donker hol zonder balkon. Na bijbetaling konden wij naar het deel aan het strand. Deze kamer was veel mooier lichter en ruimer met een groot balkon. Het hotel heeft 2 zwembaden van gemiddelde grootte. Het strand is leuk maar veel last van zeewier waardoor het er wat smerig uit ziet. Heb toch weleens mooiere stranden gezien. Key West zelf vooral Duvalstreet is net Carnaval. Veel dronken mensen op straat ook 's middags al.

Datum van verblijf: mei 2017
M_Babich, General Manager van Southernmost Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2017

Dear heidimolenaar,

Bedankt voor uw recente verblijf in ons resort. We zijn blij dat u van genoten bent. Key West is een levendige stad met een nieuwe ervaring, altijd om de hoek. Wij hopen dat u het Southernmost Beach Resort weer bij het reizen naar Paradise kiest!

Altijd tot uw dienst,
Matthew Babich
Algemeen directeur

Beoordeeld op 16 september 2016

Het kost wat, maar dan krijg je wat!
Na (betaalde) upgrade kregen we we een kamer aan het strand.
Vel mogelijkheden, meerdere zwembaden en bars.
in een huis met 12 kamers. Privé concierge en privé kok.
Prima locatie onderaan Duval street.

Datum van verblijf: september 2016
Matt_Babich, General Manager van Southernmost Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2016

Dear Jo J,

Thank you for taking the time to review the Southernmost Beach Resort. I’m happy to read that you had a such a nice time with us. Our guest houses are so beautiful and I’m really happy you enjoyed your room, the morning breakfast and ocean front views. I would also like to thank you for your words of recommendation; I hope this means that you will return to us in the future! Thank you again for taking the time to write your review.

Matt Babich
Southernmost Beach Resort Key West

Beoordeeld op 12 mei 2016

Kamers was niet bijzonder, wel prima, nadeel is dat alle gasten langs je kamer kunnen lopen en je geen eigen afgeschermd balkon hebt. Het hotel heeft vier vestigingen, waarbij je voor een aantal eerst de weg over moet steken voor je bij het strand bent. Dat is niet aan te raden. Vervelend ook dat je voor alles extra moet betalen, waarbij ik een resort fee wel erg ver vind gaan. Locatie bij Duval street is wel weer erg leuk. Ook aan te raden is om fietsen te huren.

Datum van verblijf: mei 2016
Matt_Babich, General Manager van Southernmost Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2016

Dear Loes R,

Thank you for your review of the Southernmost Beach Resort Key West! We are happy you enjoyed your stay with us and relaxed at our spa! Within our six acre resort, we have a lot of options for our guests to enjoy in the way of amenities, and our spa is a guest favorite! We look forward to your return and hosting you again! Thanks again for your review!

Matt Babich
Southernmost Beach Resort Key West

Beoordeeld op 10 februari 2016

We hadden vooraf hoge verwachtingen en die werden volledig ingevuld. Grote luxueuze kamers en een prachtige badkamer, maar dat mag wel voor de nogal hoge prijs/nacht. Een absolute must is het ontbijt met zicht op zee. Hemels !!!

Datum van verblijf: april 2015