Iboya
Nederland

Luxe hotel

3,0 van 5 bollen18 sep 2022 beoordeeld
Luxe hotel, de kamer die wij hadden was erg groot. mini bar is leeg.
Jammer dat er niet echt een rek is waar je de natte zwemspullen op kan hangen.
Kamers zijn wel gehorig.
Wij hadden een huurauto en konden deze wel parkeren aan de overkant van het hotel maar betaalde daar ongeveer 30 ,- per dag.
Let op de resort toeslagen want die kunnen flink oplopen!
Datum van verblijf: september 2022
3,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
3,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
General Manager, General Manager van Casa Marina Key West, Curio Collection by Hilton, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 14 nov 2022
Thank you for letting us know about your experience at our property. We're happy to hear that you enjoyed your spacious room, and we'll be sure to pass along your comments so we can improve going forward. Please know that all fees that aren't included in the base price are listed across all booking sites for the convenience of our guests, and we hope for another chance to impress you the next time you visit our neck of the woods.
Exclusive member rates
  • travelup.com
  • Skyscanner.com
0.5 km van Casa Marina Key West, Curio Collection by Hilton
  • ZenHotels.com
0.7 km van Casa Marina Key West, Curio Collection by Hilton
Zwembad
The brand new Key West Pool Pavilion & Bar.  True tranquil vacation setting, yet near it all.
Volledig restitueerbaar
  • Algotels
4.5 km van Casa Marina Key West, Curio Collection by Hilton
Meer hotels in Key West bekijken
Beoordeeld op 5 mei 2022 via mobiele applicatie

Voor 2 nachten een luxe suite in dit hotel geboekt. Mooie locatie aan het strand. $1200 per nacht zonder ontbijt. De kamer is volledig outdated! Oud en en kapot meubilair smerige vloerbedekking en zeer luide airconditioning. Kamer in z’n geheel zeer gehorig. Lege Minibar die voor eigen rekening gevuld mag worden. Hiervan melding gemaakt bij de receptie, dit was de beste kamer van het Hotel. Later opnieuw mijn ongenoegen besproken met de frontdesk manager. 2 kapotte telefoons op de kamer dus moest persoonlijk naar de receptie. De kamer is opnieuw schoongemaakt, maar zonder echte verbeteringen. Dit voormalige Waldorf Astoria is echt een plek waar je niet je geld wilt afgeven. Lunch nuttig je met plastic bestek en drink je uit plastic glazen. Zeker geen aanrader en een dramatische prijs kwaliteit verhouding.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 13 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij wilde onze 3 weekse reis in de USA afsluiten in Key West en lekker relaxen in het Waldorf Astoria, wat een tegenvaller was dat zeg!
Alles begon met de verbouwing van de eigen parkeergarage, wat een herrie! Bij melding bij in het Casa Marina.
De kamer bleek erg gehorig (hoorde de buren praten en hardop zingen) en gedateerd. Midden in de nacht donderde het schilderij zelfs van de muur!! Kamer was verder niet schoon en housekeeping kwam pas na 18.00.
Bijna 48 uur heeft er vuil van room service op de gang gestaan, dit werd pas weggehaald nadat ik er een melding van had gemaakt. In de ontbijtzaal lagen broodjes, veel kruimels en andere rommel op de grond. Al met al zeker niet Waldorf waardig. Het personeel en de manager verontschuldigde zichzelf telkens, maar kon verder niks betekenen.
Wij hebben vele hotels op de wereld gezien, maar zullen dit hotel zeker niet aanraden. Erg jammer dat we deze ervaring hadden aan het eind van onze vakantie.
Ik heb overigens niet het idee dat er verbetering komt, aangezien vele andere reizigers dezelfde mening hebben...

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wat een genot om hier een aantal dagen te mogen verblijven. Enorm vriendelijke bediening, attent en hulpvaardig. Verder prachtige kamers, schoon en groot. Ligging van hotel is ook prachtig. Dus aanrader!!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Als je met corendon reist, dan weet je dat massaal is maar goedkoop. Dit hotel is massaal en duur. Slechte kamers, veel achterstallig onderhoud, vieze vloeren in de restaurants. Zonde van je geld om hier naar toe te gaan

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 april 2018

De locatie van het hotel is prima, helaas wel veel rotsen op het strand. De kamers zijn redelijk gedateerd, erg gehorig, wij hadden een kamer naast de lift, waar wij constant wakker van werden, zo'n lawaai maakte hij. Ontbijt was prima en restaurant bij het zwembad ook. Helaas een hele rare nasmaak overgehouden aan ons tripje, ik had een jurk in de kast laten hangen, nog de dag dat wij hebben uitgecheckt hierover gebeld en de dagen daarop ook nog 3 keer aangezien we geen respons kregen, nu na 3 weken nog steeds geen reactie of jurk terug... daar hebben ze 30 dagen voor nodig zeggen ze!
Ben bang dat ik die nooit meer terug zie...

Kamertip: Balkon met uitzicht op zee, niet kamer naast lift!
Datum van verblijf: april 2018