29 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 534
ZenHotels.comUS$ 545
5.939 - 5.944 van 9.492 beoordelingen

Datum van verblijf: september 2018
PropertyAssociate, General Manager van Casa Marina Key West, A Waldorf Astoria Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2018

Datum van verblijf: september 2018
PropertyAssociate, General Manager van Casa Marina Key West, A Waldorf Astoria Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2018

Datum van verblijf: augustus 2018

Beoordeeld op 20 september 2018

Kamertip: Dont book here
Datum van verblijf: september 2018
PropertyAssociate, General Manager van Casa Marina Key West, A Waldorf Astoria Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018

Beoordeeld op 18 september 2018 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: september 2018
PropertyAssociate, General Manager van Casa Marina Key West, A Waldorf Astoria Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018