Beoordeeld op 15 april 2018

Het hotel kan een opknapbeurt gebruiken, de kamers minder. Deze zijn ruim en de meeste hebben een mooi uitzicht. Als je de uiterst vriendelijke Susie als receptioniste hebt, dan kan je zeker een mooie kamer krijgen. Het restaurant is qua ligging uitstekend om de beroemde zonsondergang te zien, genietend van het goed bereide eten.

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
Beoordeeld op 10 januari 2018

Het verblijf in dit hotel is echt tegengevallen. Slecht onthaal, Matige service. Onderhoud van de kamers laat te wensen over. Kamers liggen verspreid rond het zwembad = lawaaierig. De prijs/kwaliteit is heel slecht

Kamertip: Blijf er weg
  • Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Erg mooie ligging in Key West. Mooi gebouw ook wel. Had hoge verwachtingen, 4+ sterren. De locatie is perfect maar ik denk dat het hotel een tandje bij mag zetten. Qua service en aanbod/sfeer. De kamer was mooi en de badkamer ruim. Deels zicht op zee, prima. Wel erg veel lawaai van de airco in de nacht. Dat is echt storend. Zijn er geen geluidsarme airco systemen inmiddels?
Een hotel op deze locatie zou toch een feestje moeten zijn. Een beetje meer pit erin en sfeer zou leuk zijn. Of is dat het 'eiland' gevoel? :)

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Toni F, Manager van Hyatt Centric Key West Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2017

Thank you for your feedback! We appreciate that you have taken the time to outline your concerns and ideas. We will definitely look for ways in which to add more zip. We hope to have you back soon!

Kindest Regards,
Toni Fike

Beoordeeld op 3 mei 2017

Het hotel is mooi gelegen.

In verband met een jublieum had ik een prijzige kamer voor een nacht gehuurd. Bij aankomst bleek dat de kamer nog niet klaar was (er werd nog schoongemaakt). Meer dan een uur later dan was de kamer klaar. De receptie had geen begrip voor de situatie. Gezien het aantal uur dat wij in de kamer konden verblijven, was de prijs niet in verhouding (zelfs buitensporig). Door het hotel werd niet gecompenseerd!

Kamertip: Boek een ander hotel.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 12 april 2017

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
ADMIN_FLKeys, Public Relations Manager van Hyatt Centric Key West Resort and Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 april 2017