“Heerlijk hier moet je zijn!!!!”
Beoordeling van Amigos Tortilla Bar

Amigos Tortilla Bar
Geclassificeerd als nr. 78 van 471 Restaurants in Key West
Keukens: Mexicaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Afhalen
20 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuke tent heerlijk aan de bar en echt spot goedkoop... onwijs lekkere dingen kleine maar ook grote porties... te leuk vooral als je zoals wij zaten vooraan aan de bar kijkend naar de mensen op straat.

5 juni 2017 beoordeeld

Lekker en goede bediening, de garçon gaf goeie info ivm. welke combinatie wel of niet kon bij de taco's of fajita's,je mocht zelf kiezen of je taco of fajita nam en daar dan de vulling bij naar keuze, ik wou fajita met vis maar de man vertelde dat dit niet lekker ging zijn omdat er ajuin en paprika bij zit,hij rade aan om toch de taco te nemen en gaf 1 x kip, 1x scampi en 1x vis. SUPER !!!

27 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening, komen met voorbeelden als het niet helemaal duidelijk is wat er op de kaart staat. Ook voor de kinderen leuk en lekker. Aanrader voor een relatief snelle hap!

16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten bij amigo's personeel is erg vriendelijk. De porties zijn groot, ik kreeg niet alles op. Geen probleem, ik kreeg een box en kon het meenemen. Prijzen zijn netjes. En hoe wel het leuk zitten is aan een bar die naar buiten kijkt zit het niet heel comfortabel.

15 oktober 2014 beoordeeld

Wij als liefhebbers van Mexicaans eten hebben hier genoten, ik had een buriot met kip, guacemole en hot salsa. Was een van de beste burito's die ik ooit gegeten heb. Partner had de taco's met Baha Fish eveneens heerlijk! We hadden er Nacho's bij met hot salsa, hot is in Amerika ook hot maar niet te heet dat het overheerst. We zaten aan een bar met uitzicht op de straat. Als je van Mexicaans eten houd kunnnen wij Amigo's aanraden!

Reizigers die Amigos Tortilla Bar bekeken, bekeken ook

Key West, Florida Keys

In Amigos Tortilla Bar geweest? Deel je ervaringen!