53 personen bekijken dit hotel
Expedia.comUS$ 754
Hotels.comUS$ 754
TravelocityUS$ 754
Beoordeeld op 15 augustus 2016 via mobiele applicatie

We hebben hier een 4 daags verblijf gehad in augustus 2016 het hotel was echt prima met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel (zelfs zonder fooi ) locatie was geweldig aan zee en het begin van duvalstreet. heerlijk grote kamers met balkon. Alleen wel behoorlijk aan de prijs maar ja dat weet je bij het boeken.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 10 juli 2016 via mobiele applicatie

Zoals de titel al aangeeft vonden wij de prijzen van de suites te hoog. We hadden er 3 op verschillende verdiepingen om toch vooral een mooi uitzicht op oa de zonsondergang. Dat is niet mogelijk omdat er een eiland in het zicht van ondergang ligt. Verder is de locatie natuurlijk geweldig aan het begin van Duval street naast Mallory square. Helaas is het zwembad veel te klein echter de service daar wel super. Al met al zou ik er geen suite nemen maar een kamer en dat dan ook alleen vanwege de locatie. Anders even wat verder kijken waar je meer waar voor je geld zult krijgen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 15 december 2015

Aan het einde van Duval street op de mooiste locatie van Key West ligt dit gezellige hotel. De kamers zijn kleurrijk ingericht en de badkamer is groot en schoon. Het personeel is supervriendelijk en we voelde ons meteen welkom. Het terras van de Sunset Pier ligt direct naast het hotel en het is écht een must om hier de zonsondergang te bekijken. Direct vanuit het hotel sta je eveneens midden in Duval street, dé straat waar alles gebeurt. Ook het strand is niet ver van het hotel evenals het vliegveld. Kortom, een superhotel op zonder twijfel, de beste locatie van Key West!

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 4 juni 2015

Wat een heerlijk hotel! Prachtig uitzicht over de pier en de oceaan. Schitterende grote kamer, heel comfortabel. Parkeren voor de auto perfect geregeld, valid parking, bovendien niet te duur. Alleen het ontbijt is stevig aan de prijs. Als het dan nog lekker is ok, maar vijf dollar voor een in de magnetron opgewarmde croissant...
Personeel uitermate vriendelijk (in de hot tin roof iets minder), maar vooral de valid parking en receptie een 10 met een griffel!

Kamertip: Kies beslist ocean view, dit uitzicht wil je niet missen.
Datum van verblijf: mei 2015
OceanKey, Guest Relations Manager van Ocean Key Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2015

Thank you Elly!!

Beoordeeld op 14 augustus 2014

Perfecte locatie! Kamer was redelijk maar wel schoon. Airco niet sterk genoeg om de kamer koel te krijgen en de WIFI was vreselijk langzaam.

Verder een leuk hotel om 1 nachtje in te logeren maar meer niet!

Datum van verblijf: augustus 2014