“Awesome !”

Skipper's Dockside
Geclassificeerd als nr. 18 van 147 Restaurants in Key Largo
Keukens: Vis en zeevruchten, Bar
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch ! Erin is the best ! Zeer gemoedelijk. Vriendelijk personeel. Wij hebben ons laten verwennen door Erin (ober) zeer lekker gegeten! vergeet hier de tip zeker niet ! Mooie locatie, mooie live muziek en lekker eten wat wil je nog meer . Must do on key Largo !

27 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik mocht niet aan een tafel zitten omdat ik alleen ben! Aan de bar kon ik zitten en daar liep iedereen me voorbij. Toen ik na 15 min mijn wijntje had was ik er al klaar mee. Toch nog 10 min gewacht of iemand mijn bestelling kwam opnemen? Aantal keer mensen aangesproken maar die waren vooral druk met zichzelf. Rekening van wijn gevraagd 10 min voordat iemand kwam en 10 min later de rekening. Kreeg ik nog eens te weinig geld terug omdat ze geen wisselgeld hadden?? Wat een teleurstelling!

8 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig, romantisch, live muziek en veel te veel eten! Ik had de lobster tail met asperges (kostte toen 37 dollar) en was echt fenomenaal lekker! Je krijgt heel veel voor je geld. De grit erbij vond ik niet zo lekker, bracht de ober gratis en voor niets twee verschillende soorten frietjes :) geweldige service! Mijn vriend had de scampi en vond die ook geweldig lekker! Als dessert mocht uiteraard de key lime pie niet ontbreken! Zeker een aanrader als je hier vers seafood wil eten

15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze schotel moet je absoluut niet nemen. Alles gepaneerd en gefrituurd. Je proeft amper de vis. Lekker vettig. Een van de duurdere gerechten op het menu (26 dollar ).

23 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten in een prachtige sfeer aan de haven! Heerlijke lobstertail gehad en aha Tuna Poki. Superlekker van smaak. Onze bediening was geweldig. Judith, bedankt voor je superbediening en gastvrije gevoel dat je uitstraalt op gasten. Jou zouden ze echt een management positie moeten geven in een hotel of restaurant.

Reizigers die Skipper's Dockside bekeken, bekeken ook

In Skipper's Dockside geweest? Deel je ervaringen!