Gilbert's Resort
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
  • Zwembad
  • Aan het strand
Hampton Inn Key Largo(Key Largo)
Largo Resort(Key Largo)
Key West Inn(Key Largo)
  • Gratis parkeren
Holiday Inn Key Largo(Key Largo)
  • Gratis parkeren
Key Largo Cottages(Key Largo)
30 oktober 2016 beoordeeld

Heerlijk weekje gehad in een van de gerenoveerde kamers. Mooi uitzicht, mooie kamers, personeel erg aardig. Paar keer heerlijk gegeten in de Tiki Bar, met een van de vele cocktails. Goede uitvalswegen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ontbijt niet bijzonder maar goed genoeg om de dag mee te beginnen.

Kamertip: Kamers met uitzicht op het water zijn gerenoveerd
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
21 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een compleet gerenoveerde kamer met zeezicht. Het is schoon, heerlijke bedden, ruime kamer en prachtig uitzicht. Ontvangst was ook zeer hartelijk. In dit hotel verblijven met name lokale toeristen die zitten te vissen voor de deur. Echt Amerikaans en een aanrader!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
29 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week een nacht in Gilbert's Resort geslapen en zijn zeer welkom ontvangen door Kim. Klasse! De kamers zijn helemaal vernieuwd en de kamer met Patio is prachtig net zoals de omgeving! Wat een rust en vakantie gevoel in de kamer, op de patio en in de Tiki Bar. Echt een aanrader!

Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
9 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig gelegen, eerste stop aan Highway 1. Mooie kamers met balkon aan het water. Veel muggen dus wel spray meenemen. Zwembad is klein maar verfrissend. Gezellige tikkibar en prettige sfeer.

Makkelijk op en afrit. Eten is goed, beddeb zeer comforable. Hou rekening met het feit dat als je douched het water via de glazenwand de badkamer inloopt

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
14 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten en gedronken onderweg van Fort Myers naar ons Hotel in Key Largo. Echt heerlijk gegeten aan het water, tussen de palmbomen met heerlijke muziek! Personeel is super vriendelijk. En ze hebben leuke acties (lady's night enzo)

Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden