“Zeer zeer goed!”
Beoordeling van Mrs. Mac's Kitchen

Mrs. Mac's Kitchen
Geclassificeerd als nr. 10 van 137 Restaurants in Key Largo
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische plek... liefst houdt ik deze voor mezelf....

Fantastische keuken! De gastvrijheid is niet te beschrijven zo goed.

Spaar een beetje ruimte voor de beroemde key lime!

Fantastisch lekkere vis.

Als je in key largo bent dan moet je hier eten!

Ik ben hier twee jaar geleden ook geweest en ik moest er weer naar toe! Vanuit Miami Beach hier naar toe gereden.

Liefde op het eerste gezicht!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Mrs. Mac's Kitchen
Bekijk de nieuwste beoordelingen

30 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke plek binnen en buiten. Gewoon lekker gegeten. Conch salade was lekker, klein portie. Dus frites erbij genomen. Pita sandwich was rijkelijk gevuld met vers vleeswaren en kaas. Smullen. Caesar-salade was Ok.

29 maart 2017 beoordeeld

Erg beroemd restaurant in Key Largo vanwege de Key Lime Pie. Erg gezellig en een goede service. Verwacht niet te veel, het is namelijk een klein en vrij oud restaurant.

24 januari 2017 beoordeeld

Dot is echt zo'n gezellig Amerikaans tentje. Personeel dat je begroet alsof je er al 8 jaar vaste klant bent en een beetje een bruin café inrichting. Prima. Wat het eten betreft, gaat het ze hier duidelijk om de smaak, niet om de looks. En dat past bij dit restaurant. Goed eten, nette prijs. What you see is what you get. Hou ik van.

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig tentje, leuk ingericht en aardige bediening! Het eten is ook nog eens erg lekker! Probeer vooral de originele vers gebakken key lime pie en de key lime freeze (een yoghurt-achtige milkshake)!

Reizigers die Mrs. Mac's Kitchen bekeken, bekeken ook

In Mrs. Mac's Kitchen geweest? Deel je ervaringen!