“Zeer goed!”
Beoordeling van Mrs. Mac's Kitchen

Mrs. Mac's Kitchen
Geclassificeerd als nr. 10 van 140 Restaurants in Key Largo
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
29 maart 2017 beoordeeld

Erg beroemd restaurant in Key Largo vanwege de Key Lime Pie. Erg gezellig en een goede service. Verwacht niet te veel, het is namelijk een klein en vrij oud restaurant.

24 januari 2017 beoordeeld

Dot is echt zo'n gezellig Amerikaans tentje. Personeel dat je begroet alsof je er al 8 jaar vaste klant bent en een beetje een bruin café inrichting. Prima. Wat het eten betreft, gaat het ze hier duidelijk om de smaak, niet om de looks. En dat past bij dit restaurant. Goed eten, nette prijs. What you see is what you get. Hou ik van.

16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig tentje, leuk ingericht en aardige bediening! Het eten is ook nog eens erg lekker! Probeer vooral de originele vers gebakken key lime pie en de key lime freeze (een yoghurt-achtige milkshake)!

16 augustus 2016 beoordeeld

Wij hebben genoten van ons etentje bij Mrs Mac's kitchen, op een avond in augustus op doorreis. Het is er zeer gezellig, wel druk maar dat hoort erbij. Personeel zeer vriendelijk, eten superlekker ! Absolute aanrader om langs te gaan !

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten in een heel gezellige sfeer. Bediening is super vriendelijk. Soms moet je even wachten omdat het vol is maar dat gaat heel snel.

Reizigers die Mrs. Mac's Kitchen bekeken, bekeken ook

In Mrs. Mac's Kitchen geweest? Deel je ervaringen!