“Niet voorbij rijden !”

Geclassificeerd als nr. 5 van 145 Restaurants in Key Largo
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Afhalen
13 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een eenvoudig eethuis, waar je uitstekend bediend wordt en prima waar voor je geld krijgt. Hele aardige dagaanbiedingen. Wijnaanbod beperkt tot een vrij zoete rosé. Uitstekend geluncht.

22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijk Amerikaans ontbijt. De beste Muffins ooit gegeten. Ook de Buiscuit is erg lekker, vooral met honing.

31 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Thee en koffie gedronken met home- made double chocolade muffin: de lekkerste die ik ooit gegegeten heb! De key lime pie was ook verrukkelijk. Snelle vriendelijke bediening. De lunchgerechten die anderen bestelden zager er ook goed uit.

5 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Superleuk tentje met een mix van allerlei soorten mensen. Dat alleen al is een bezoek waard. De inrichting is een verzameling van vanalles uit de 34 jaar ofzo dat deze zaak bestaat. Alles wat je wilt en kunt ontbijten hebben ze. Neem vooral ook de homemade muffins. Die zijn echt fantastisch!

22 augustus 2015 beoordeeld

Superlekkere eigen gemaakte muffins! Gelukkig hebben we deze muffins na ons heerlijke ontbijt nog 'to go' meegenomen. Nooit zulke lekkere gegeten. Het ontbijt was erg geslaagd. Van de special kaart het Atkins menu: een complete maaltijd als ontbijt. Ook waren de pannenkoeken lekker. Let op, je rijdt er zo voorbij. Toch een restaurant om even een stop te maken. Is het niet voor ontbijt, dan zeker voor de muffins.

Reizigers die Harriette's Restaurant bekeken, bekeken ook

Key Largo, Florida Keys

In Harriette's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!