11 personen bekijken dit hotel
SnaptravelUS$ 437
eDreamsUS$ 404
Lol.travelUS$ 443
Beoordeeld op 30 september 2018 via mobiele applicatie

Zoals al eerder aangegeven is het wat gedateerd wat op zich prima is. Het balie personeel is niet vriendelijk, maar kort af en iets vragen is te veel. Tips om te gaan eten krijg je 2 restaurants te horen meer niet. Wij zin zeg gaan zoeken en kwamen bij een super leuk tentje uit op 5 min afstand. Megs kitchen heten het. Het zwembad dreef veel blad etc in, maar ook as van de sigaretten die schijnbaar gewoon in het bad gerookt mochten worden. Wij hadden pech dat er een hele luidruchtige groep was die veel herrie maakte. Voor je rust hoefde je niet bij het zwembad te gaan liggen. De lift was helaas kapot maar de mannen van de housekeeping boden gelijk aan om te helpen tillen wat super attent en vriendelijk is.
De kamers zijn erg gehorig, we konden de buurman/vrouw horen plassen, iets te veel van het goede al zeg ik het zelf.
Wij komen hier zeker niet terug, ik ben er van overtuigd dat er betere en gezelligere locaties zijn.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooie omgeving, voor we incheckten zaten we bij skippers te eten in de schemering. Uitzicht op ons hotel.
Het zag er mooi uit(vanaf daar) , mooi groot zwembad met hottub direct aan de haven zag er goed uit.
Eenmaal in het zwembad zie je dat het verouderd is en echt een opknapbeurt kan gebruiken, de receptie is karig ongezellig en niet fris. De lift werkte gelukkig wel.
Het ziet er allemaal oud uit soort vergane glorie denk ik. Ik heb slecht geslapen in deze kamer omdat ik me er niet fijn voelde niet proper niet fris matig schoon.
Kunststoffen badunit met afgebladderde kastjes. Druppels van de condens op de koelkast die nooit drooggemaakt lijkt te worden. Het oogt allemaal wat "viezig".
Ik was blij dat we maar 1 nacht hadden. pluspunt was dat de bedden wel heerlijk lagen,maar we waren afgeleid door de omgeving helaas en hadden geen goede nachtrust mede ook omdat het erg gehorig is de kamer naast en boven je lijkt niet veel tussen te zitten. Ook van buitenaf hoor je alles goed.minder. Wat nieuwe meubels, een lik verf en wat nieuw stucwerk zou wonderen doen. Kinderen vonden het overigens prima.

Datum van verblijf: augustus 2018
Burgess W, General Manager van Marina Del Mar Resort And Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2018

Beste MarieNoelle V,
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een ​​recensie te plaatsen. Excuses dat we niet aan uw verwachtingen voldeden, maar we zullen in de toekomst aan renovaties werken.
Warme wind vanaf de Keys

Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Mooie locatie, aan de haven en langs een gezellig bar/restaurant Skippers.
Echter kamers zijn zeer gedateerd. Gelukkig zijn we hier maar voor 1 nacht. Zwembad van mooi formaat maar ook redelijk gedateerd.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 28 juli 2018 via mobiele applicatie

We kregen een kamer waar de shutters kapot waren. Wilde ander kamer. Helaas slechte service, geen kamer vrij en geen oplossing!!! De shutters waren met storm kapot gegaan, een jaar geleden!!!Erg jammer. Komen na bezoek aan Key West terug in dit resort, zie er nu al tegen op

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 2 juni 2018 via mobiele applicatie

Hotelpersoneel is correct en zakelijk vriendelijk. Kamers zijn gedateerd en aan vernieuwing toe. Het zwembad werd verbouwd, zodat we werden uitgenodigd aan het zwembad van buurhotel Holiday in, uitstekend zwembad daar met zeer vriendelijk personeel! Het onbijt was goedkoop en niet vers. Alles voorverpakt en nog bevroren.

Datum van verblijf: juni 2018
Burgess W, General Manager van Marina Del Mar Resort And Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2018

Beste Pieter B,
Dank u voor het nemen van tijd om uw recensie te plaatsen met observaties, en de zeer mooie opmerkingen over het personeel en onze voorzieningen.
Warme winden van Key Largo!