Beoordeeld op 27 maart 2018 via mobiele applicatie

Ik las veel beoordelingen over dat het hotel verouderd zou zijn en mensen die komen en dan toch teleurgesteld zijn. Je ziet op de site precies wat je boekt! Ik vind het een goed hotel met vriendelijk personeel. Ruim zwembad genoeg ligbedden en aan de haven van Key Largo waar je je ontbijt eet. De kamers zijn misschien niet zo hip als de hotels in Miami maar erg ruim. Lekkere bedden en wederom genoeg kussens.

Datum van verblijf: maart 2018
Doug D, General Manager van Marina Del Mar Resort And Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2018

Geachte gasten,
Bedankt voor je geweldige reacties! Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen. We zijn zo blij dat je je tijd met ons hebt genoten en hopen dat je je ervaringen met familie en vrienden zult delen. We zijn trots op ons "kleine" stukje paradijs. Je bent altijd welkom. Ik kijk er naar uit je weer te mogen dienen in de toekomst. BEDANKT!

Beoordeeld op 8 december 2017 via mobiele applicatie

Via booking.com gevonden, daar zagen de foto's er goed uit maar bij aankomst echt een erbarmelijke kamer: sterk verouderd, niet proper, airco maakt veel lawaai, badkamer echt ondermaats (zelfs niet gedoucht omdat ik het zo vuil vond) het restaurant naast het hotel is wel lekker om te gaan eten en er is een zwembad. Het ontbijt is inbegrepen en maar best ook: zoveel wordt er niet aangeboden. Zeker geen aanrader!

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Kies dit hotel voor het uitzicht over de haven: prachtig! Onze kamer (4 personen) was erg basic, 2 bedden en een tv. Electriciteit hing los aan de muur. We hebben gezien dat er ook grotere kamers met keukentje beschikbaar zijn. Zoals gezegd: mooie ligging in de haven maar kamer viel erg tegen! Een plus is een eenvoudig ontbijt, maar dan weer niet genoeg zitplaatsen voor alle gasten.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 30 mei 2017 via mobiele applicatie

Zoals enkele andere advisors al hebben gemeld is het hotel gedateerd en kan een flinke opknapbeurt wel goed gebruiken.

Het ontbijt was bij ons inclusief maar hier zou je ook niets voor moeten hoeven betalen. Verder dan een bagel met jam of pindakaas kom je niet echt.

Skippers ernaast is goed!

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 28 mei 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt aan een haven waarvandaan de snorkeltours vertrekken. Er is een fijn zwembad en naast het hotel zit een restaurant waar je lekker kunt eten. De kamers zijn een beetje armoedig en hebben geen balkon, maar de bedden zijn ok dus prima. Bij ons deed de lift het niet, niet handig als je met koffers naar de 2e verdieping moet.

Datum van verblijf: mei 2017