Beoordeeld op 11 mei 2016

Ik verbleef hier in de zomder van 2015 met mijn vrouw en 3 kinderen. Ik vond het gebouw vrij oud en niet echt luxe, wat je zou verwachten voor die prijs. Ontbijt aardig, maar heel druk. Helaas vond ik ook de bediening in de restaurants niet best. Strand mooi, maar helaas toen wij er waren veel kwallen. De locatie is prima en veel gezellige restaurants in de buurt. Heel was leuk, niet bijzonder.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
SeniorPSR, Public Relations Manager van Pink Shell Beach Resort & Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 januari 2017

We are sorry to hear you were unhappy with your recent stay. Should you return to the Fort Myers Beach area, we would be delighted to welcome you back to our resort.

Kindest regards,

Maredith Rizzo
Public Relations Manager

Beoordeeld op 1 mei 2016 via mobiele applicatie

Fijne accommodatie, mooie ruime kamers, goede bedden. Gelegen aan prachtige strand van fort myers. Zeer vriendelijke staf. Uitgebreid ontbijtbuffet. Diverse zwembaden. Paddleboards en kayaken inclusief. Heerlijke tijd gehad. Kan het iedereen aanraden

Verbleef: mei 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 23 augustus 2015

De rit naar het hotel alleen al is prachtig. Het hotel heeft een hoog service level. We hadden een prachtig grote kamer, het leek meer op een appartement dan op een hotelkamer. Er was zelfs een wasmachine en droger. Het strand is op loopafstand.

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
SeniorPSR, Public Relations Manager van Pink Shell Beach Resort & Marina, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2015

Thank you for the excellent rating! I am pleased to know that you found our resort to be comfortable and our associates to be outstanding. We look forward to welcoming you back again soon.

Kindest regards,

Maredith Rizzo
Public Relations Manager

Beoordeeld op 1 juni 2015 via mobiele applicatie

Aardige mensen buiten het resort bij de parking, behulpzaam. Dame bij de receptie had een slechte dag maar zorgde wel voor een geote schone invalidenkamer. Het uitzicht in gebouw Sanibel kamer 2112 was fantastisch. Om het trras met luie stoel en schommelstoel zit een frame met gaas. Geen vreemde bezoekers in de slaapkamer! Bed was lekker hoog en lag voortreffelijk. Het ontbijt in gebouw Captiva bij Jack's was heerlijk. Vers fruit, eieren, bacon, hash browns, muffins, bagels, wafels, etc etc
Na het vertrek moet je de magic band helaas weer inleveren.....

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 31 mei 2015

Super hotel! Erg sfeervol, direct aan het strand en wij hadden een geweldige kamer.
Daarnaast heeft het hotel ook diverse zwembaden met leuke aankleding. Bij de dagelijkse fee zit ontbijt in, wifi en nog vanalles wat. Op het strand zit een organisatie welke allerlei activiteiten aanbiedt, direct vanuit daar.. zoals jetski huren, paraseiling etc.

Het hotel bestaat uit meedere torens. In toren 5 hadden wij een ruime kamer met keuken, aparte badkamer en balkon. Wij hebben erg genoten van ons verblijf in dit hotel!

Kamertip: Het hotel bestaat uit verschillende gebouwen. Gebouw 5 is het hoofdgebouw.
  • Verbleef: mei 2015, reisde met een partner