Beoordeeld op 23 juli 2017

Goed hotel voor kort verblijf. Beste bedden van onze ganse reis! Ontbijt dat gratis wordt aangeboden is voor amerikaanse normen ok.
Mooie lounge en mooi zwembad dat voldoende plaatsen met wat schaduw bied.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 29 december 2016

De boeking die we hadden gedaan via booking.com was niet doorgekomen. De receptie ging hier super mee om en regelde een kamer voor ons, voor een goede prijs! Bedankt!

Verder is het hotel netjes, mooie en schone kamers, fijn zwembad (niet heel groot), kleine gym en een goed ontbijt.
Ligging om naar Sanibel en Fort Myers Beach te rijden is top.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hampton
Dominick S, General Manager van Hampton Inn & Suites Fort Myers Beach / Sanibel Gateway, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 januari 2017

Thank you for the review and comments. It's great to see you enjoyed your stay and to read how the front desk was able to help you when you had issues with your reservation. We hope to see you the next time you visit the Fort Myers Beach area.

Beoordeeld op 27 november 2016 via mobiele applicatie

Wij hebben hier twee nachten geslapen en dat is super goed bevallen. Hotel ziet er top uit. Kamers zijn ruim en netjes en het belangrijkste ze zijn schoon. Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij waren hier tijdens thanksgiving en moesten voor de avond wat te eten vinden. De receptioniste heeft ons tot het uiterste geholpen om voor ons wat te eten te vinden.

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Dominick S, General Manager van Hampton Inn & Suites Fort Myers Beach / Sanibel Gateway, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2016

Thank you for your recent review and comments. We are so happy that you found us to be a super hotel. It's great to read how the staff was able to help you find a place to eat on Thanksgiving. We thank you for staying with us and hope to see you the next time you visit the area.

Beoordeeld op 20 mei 2016

De kamers van dit hotel zijn heel fijn en ruim. Met de auto ben je heel snel op Fort Myers Beach en ook op Sanibel Island (wat overigens echt de moeite waard is!).
Het ontbijt is uitgebreid en lekker. Het zwembad is ook heerlijk en heeft veel zon gedurende de dag. Er liggen badhanddoeken om te gebruiken.

Kamertip: Uitzicht op de 'binnentuin' met het zwembad is mooier dan uitzicht op de weg
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Dominick S, General Manager van Hampton Inn & Suites Fort Myers Beach / Sanibel Gateway, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2016

Thank you for your recent review and all your wonderful comments. It's great to read such a positive review. We hope to see you the next time you visit the Fort Myers Beach area.

Beoordeeld op 5 augustus 2015 via mobiele applicatie

Goed bereikbaar hotel tegen een scherpe prijs. We hadden een 4 persoons kamer met 2 kingsize bedden. Kamer was niet te groot maar alles was er. Zwembad is klein, maar schoon en heerlijk na een lange rit. Ontbijt eenvoudig maar prima van kwaliteit. Ik kan alleen niet wennen aan eten van wegwerp bordjes in een hotel!

Verbleef: augustus 2015
Dominick S, General Manager van Hampton Inn & Suites Fort Myers Beach / Sanibel Gateway, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2015

Dank u voor u recente beoordeling. Het is geweldig om te weten dat je genoten hebt van uw verblijf bij ons. Wij waarderen de positieve feedback. We hopen dat u komt bezoeken het Fort Myers Beach gebied opnieuw.