“Prima!”

Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach
Geclassificeerd als nr. 4 van 154 Restaurants in Fort Myers Beach
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Barscene, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie, veel verschillende levels en ruimtes waardoor je niet door hebt hoe groot het eigenlijk is. Elke avond live muziek. Boven zit je wat rustiger.
Ontzettend goed gegeten (yucatan shrimp, cedar plank salmon en kindermenu). Perfecte porties, niet te vet, lekker op smaak.
Aanrader! Leuke ambiance, attent personeel, lekker eten. Prima plek dus

Datum van bezoek: mei 2018

30 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk personeel hebben ze hier. Er was livemuziek, maar we besloten binnen te zitten. Mijn frozen margarita was erg lekker. De ribeye hebben we gedeeld en was meer dan genoeg. De aardappelpuree was overheerlijk, lekkere asperges erbij en een gegrilde tomaat. De ribeye was precies goed en smaakte heerlijk! De keylimepie was ook heel lekker. De volgende dag zijn we weer gegaan, nu met een vriend. Deze keer nam ik de ribs. Die waren ook overheerlijk. Deze keer zaten we buiten, weer livemuziek. Echt supergezellig. Het is niet goedkoop, maar het geld wel waard en de porties zijn heel groot.

Datum van bezoek: november 2017
Doc F, Guest Relations Manager van Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2017

Heel erg bedankt! We zijn blij dat jullie genoten hebben van je tijd en we hopen je snel weer te zien!

26 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van de lokale mensen gegeten bij doc fords. De kaart is goed en juiste balans. Voorgerecht nacho's met kaas voor ze vieren geweldig. De clam is echt een aanrader. Wel reserveren want is druk. Uitzicht over de haven is geweldig zelfs bij regen. Prijs kwaliteit in verhouding.

Datum van bezoek: mei 2016
18 juni 2016 beoordeeld

Alles is perfect, vanaf het moment dat je het restaurant binnen komt. bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Eten zeer lekker en grote portie's. Vergeet niet de Key lime pie, deze is aan te bevelen.

Datum van bezoek: juni 2016
1 juni 2016 beoordeeld

Dit restaurant ligt prachtig aan "the waterfront". Alles klopt in dit restaurant: keurige ontvangst, heerlijke drankjes, cocktails goed op smaak, keurige en zeer efficiente bediening. Alle voor- en hoofdgerechten waren goed en ruime porties. Ook de rekening was goed in balans met wat geboden wordt. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach bekeken, bekeken ook

Fort Myers Beach, zuidwesten van de Golf Coast

In Doc Ford's Rum Bar & Grille Ft. Myers Beach geweest? Deel je ervaringen!