Beoordeeld op 21 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt pal aan het strand. Wij hebben gevraagd om een kamer met zeezicht en deze was gelukkig nog beschikbaar! Een super uitzicht. We hadden een gerenoveerde kamer met kitchenette en ruime badkamer. De restaurants Pinchers en Charley’s in de buurt zijn goed. Voor drankjes kun je naar de Cottage. Er is in de buurt ‘s avonds weinig te doen. Als je er voor rust komt is dit de ideale plek.

Datum van verblijf: augustus 2018
PP_OBR, Front Office Manager van Outrigger Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2018

We are so glad you enjoyed your stay! The Beachfront Rooms do have an awesome view and we're so glad that we where able to accommodate you and make your vacation even more special!

Beoordeeld op 15 augustus 2018

het hotel ligt direct aan het strand, wat geweldig is, maar wel een eind rijden van het kleine centrum van Fort Myers Beach en nog een behoorlijk stuk van Fort Myers af. Het -betaalde- ontbijt is prima, maar naar verhouding erg duur, want simpel. Klein zwembad, maar je hebt de zee voor je deur.Hotel heeft handdoekenservice, wat prettig is. De tikibar is leuk, maar een hoop geneuzel over plastic rietjes die verboden zijn. Wel kun je voor bijna 3 dollar metalen rietjes kopen. Nog niet alle kamers zijn gerenoveerd en hebben erg lawaaierige airco's die een hoop hitte uitstoten op je -kleine- balkon.

Kamertip: Vermijd de standaard kamers, deze liggen aan de achterkant. De beste kamers zijn de gulf front kamers, tevens ook de duurste.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 15 augustus 2018

Foto's op de site zijn mooier dan het hotel in werkelijkheid is. Maar de kamers zijn schoon en prima, zwembad is prima en een prachtig strand erbij. We hadden last van de Red Tide op Sanibel dus het rook niet al te lekker. Bij de receptie proberen ze je wel een betaalde upgrade aan te smeren (180 dollar extra voor 3 nachten zeezicht) maar dat hebben we niet gedaan. Tiki bar is erg leuk en ook het kleine restaurantje is prima voor lunch. Veel nederlanders :-).

Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Gedateerd hotel op een geweldige plek aan het strand met goede faciliteiten. Gezellige bar en voor de kinderen top! Wat wil je nog meer. Voor ieder wat wils. En de kinderen hebben het heerlijk gehad. Een prima plek voor een paar dagen op doorreis.

Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Gezellig hotel met ruime kamers. Badkamer was heel klein. Er hangt in het hotel een echte vakantie sfeer. Ligt direct aan de zee met mooi wit strand. Het hotel heeft een fijn terras en bar met uitzicht op zee. Heeft een prachtige zonsondergang.

Datum van verblijf: juli 2018