20 april 2016 beoordeeld

Hier een paar dagen geweest, een heerlijke plek. Mooie en schone kamers, goede restaurants en een prima service. Groot zwembad met buitenbar en fantastische vissteiger. (hengels te huur) Vlak bij Sanibel island, een prachtige plek om fietsen te huren en te verkennen.

Kamertip: Kamers met uitzicht op zee zijn erg mooi
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
30 april 2015 beoordeeld

Prachtige ligging, supervriendelijke medewerkers, ruime kamers met zicht op de Golf van Mexico. Ideaal om Fort Myers te bezoeken maar niet in het schreeuwerige centrum te verblijven. Het zwembad is wel niet bestemd om baantjes te trekken maar het water heeft wel een aangename temperatuur zodat je bij heel warme buitentemperaturen tenminste niet het gevoel hebt in een diepvriezer terecht te komen.

Kamertip: Kies voor een kamer met zeezicht !
  • Verbleef: april 2015, reisde met een partner
30 december 2014 beoordeeld

Voor 1 nacht hebben wij dit hotel geboekt. Vanuit Orlando zijn wij via Tampa naar Fort Myers gereden en kwamen rond het middaguur aan. Snel inchecken, auto parkeren en naar de kamer gegaan. Prachtige kamer met mooi uitzicht. Hele dag heerlijk in het zwembad gelegen met cocktails. 'S avonds gegeten in het hotel restaurant en de volgende ochtend uit gecheckt. Heerlijk relaxt hotel en mooie en schone kamer.

• Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
23 augustus 2014 beoordeeld

We verbleven voor een weekje in dit schitterende hotel. Prachtig locatie bij de brug naar Sanibel Island en alles in Ft Myers op 15 min rij afstand. Super vriendelijk personeel, speciaal guest services dames zijn zeer behulpzaam. Kamers heel ruim opgezet!

Kamertip: Neem Sea view
  • Verbleef: augustus 2014, reisde met familie
29 juli 2013 beoordeeld

Prachtig, luxe hotel met grote en ruime kamers, heerlijke bedden, grote badkamer met apart douche en wc gedeelte. Mooi zwembad en prachtig uitzicht. Prijs-kwaliteit verhouding is prima. Ontbijtbuffet is heerlijk, alleen wat aan de prijzige kant (70 dollar voor 4 personen). Locatie ten opzichte van Sanibel Island is perfect. Het is de tweede keer dat wij hier waren en we komen zeker terug !

• Verbleef: juli 2013, reisde met familie