10 januari 2017 beoordeeld

Keurig hotel aan de boulevard met loopbrug over de drukke weg naar het strand. Zwembad heeft mooie ligbedden met gratis badhanddoeken. De strandbedjes zijn heel duur. 2 voor 25 dollar. Ontbijt stelde niet veel voor. Had 2 x een kamer met een ijskast die zo'n herrie maakte dat ik er niet van kon slapen.

Kamertip: Kies voor het hoge gebouw als je uitzicht wil op zee. Bij het lage gebouw hadden we eerst een kamer zonder balkon.
  • Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
Regina H, Front Office Manager van Bahia Mar Fort Lauderdale Beach - a Doubletree by Hilton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2017

De groeten,

Heel erg bedankt voor het nemen van de time-out van uw drukke schema om te reageren om een ​​herziening van ons eigendom. We echt waarderen uw waardoor wij om u tijdens uw bezoek aan het zonnige Fort Lauderdale. Tot de volgende keer! We houden de cookies te warmen voor u.

Zonnige groeten,
Regina

16 november 2016 beoordeeld

Inchecken: Kamers niet gereed maar dat is geen probleem immers we zijn er erg vroeg. Maar waarom een vriendelijke vraag "Kunt u aangeven hoe lang het ongeveer duurt?" op een hele onvriendelijke manier beantwoorden?
Kamer was de rest van het verblijf, 5 nachten in totaal, nooit voor 5 pm schoongemaakt. Emir Odom reageerde hier adequaat op en nam ter compensatie de parkeerkosten van de rekening. De deuren van van o.a. het dependance, zwembad, toegang via loopbrug zijn beveiligd door middel van de kamer sleutel. Helaas de deuren gingen ook zonder de sleutel open en deze beveiliging heeft dus geen enkele functie. Ramen van bar/restaurant ruimte zijn vreselijk vies, lijkt ons ene kleine moeite deze af en toe schoon te houden. Valet Parking (i.v.m. groot evenement) dit kost per keer dat je de auto laat ophalen en wegzetten weer de nodige dollars terwijl parkeren fors aan de prijs is! USD 28,62 per 24 uur. Rekening klopte niet bij uitchecken, Derrick Deal (Guest Services Manager) reageerde zeer onbeleefd net als Linda, receptie medewerkster, die mij de rekening toe werkte met de mededeling, dat het nu in orde was, wat niet het geval was.
Dependance is gerenoveerd. Ik zou het noemen: Onderhouden! Een nieuwe vloerbedekking en likje verf is geen renovatie maar onderhoud!
Pas op: Kamers kunnen een connecting door hebben; dit geeft geluidsoverlast op van bijvoorbeeld de TV. HHonors GOLD worden hier niet gehonoreerd! Wij kregen een kamer in het dependance op de 1e verdieping met uitzicht op het parkeer terrein. Twee jaar geleden nog in de Tower op de 16e verdieping geloof ik. Onderhoud tuin en opstallen buitenkant niet tip top in orde. Bell Boy (blonde jonge man) zeer aardig en behulpzaam.
Bedden bij zwembad okay evenals de handdoeken welke voldoende aanwezig zijn.
Handoeken op kamer ook nieuw en prima. Bedden okay maar ik voelde een lichte V-vorm al in het bed.
Uitchecken een drama als gevolg van een incompetente medewerker (rekening niet juist) en een matige opvolging van Derrick Deal.
Bij inchecken niet de Doubletree cookie ontvangen, niet dat dit erg is maar het zegt iets over de service van dit hotel.

Kamertip: Vraag altijd ene kamer ZONDER connecting door als je op rust bent gesteld!
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
Regina H, Front Office Manager van Bahia Mar Fort Lauderdale Beach - a Doubletree by Hilton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 november 2016

Reiziger1965,

Thank you so much for writing a review of our property.

Many Thanks,
Regina

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De kamers zijn ruim en schoon, maar iets gedateerd. De bedden zijn prima, evenals de airco.

Het zwembad is verwarmd en er zijn voldoende ligbedden aanwezig.

De ligging van het hotel is direct aan het strand en boulevard. In de directe omgeving genoeg eetgelegenheden.

Het parkeren bij het hotel is best duur, 25 dollar per dag.

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst bij het hotel direct vriendelijk ontvangen en geholpen. Bij het inchecken werd alles heel duidelijk en netjes uitgelegt waar onze kamer is en waar we konden parkeren daarbij kregen we ook nog uitleg over de faciliteiten van het hele hotel. Na het inchecken kregen we ook nog een lekker welkoms cadeautje een heerlijke koek. Na het in checken gingen we op weg naar de kamer. Bij binnenkomst van de hal werden we direct omringt door een heerlijke geur en prachtig ingerichte gezellige hal. Op naar de kamer . Bij binnenkomst van de kamer viel direct op dat alles netjes en fris was. Het bed is enorm en is ook nog een comfortabel goede kussens en een zeer mooie en moderne badkamer plus een fijne extra douchekop voor het bijvoorbeeld uitspoelen van je haar. Eigen privé brug richting het strand echt geweldig. Bij mijn volgende rondreis ga ik altijd voor een double tree of een Hilton alle hiltons en double trees geweldig geweest deze vakantie

Verbleef: september 2016
18 juli 2015 beoordeeld

het enige positieve aan dit hotel is de ligging. de drankenautomaten worden niet bijgevuld. de airco maakte te veel lawaai. zelf parkeren is zeer duur hier. de toegang vanuit het hotel via de brug naar het zwembad is niet toegankelijk voor rolstoelgebuikers.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met DoubleTree by Hilton