Residence Inn Fort Lauderdale Intracoastal/Il Lugano
Holiday Inn Express Hotel & Suites Ft. Lauderdale Airport/Cruise(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 146*
US$ 107*
US$ 101*
RodewayInn
  • Gratis parkeren
Sonesta Fort Lauderdale Beach(Fort Lauderdale)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 295*
  • Zwembad
Conrad Fort Lauderdale Beach(Fort Lauderdale)
US$ 410*
US$ 377*
US$ 240*
US$ 216*
  • Zwembad
Pelican Grand Beach Resort, A Noble House Resort(Fort Lauderdale)
US$ 505*
  • Aan het strand
Hilton Fort Lauderdale Beach Resort(Fort Lauderdale)
US$ 341*
Hotwire.com
FilterenAlle talen
17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top locatie
Nadat we hier een aantal nachten hadden geslapen zouden we de laatste drie nachten in Miami Beach blijven. Dit hotel was zo'n ramp dat we contact hebben gezocht met Il Lugano en konden direct dezelfde kamer boeken. Top hotel, heerlijk eten in het restaurant en gastvrije crew. Relaxen aan het zwembad met vers fruit en heerlijk Grieks restaurant in de buurt. Schone kamers en aan handdoeken etc geen gebrek. Zouden zo weer teruggaan naar dit hotel.

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
10 juni 2015 beoordeeld

We hadden een suite met zeezicht geboekt in dit hotel. De suite was zeker de moeite, grote kamer met alle nodige benodigheden aanwezig. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is ook zeer goed met ruime keuze. Een fijn zwembad is aanwezig met een jacuzzi. We raden dit hotel én zeker de suite aan.

• Verbleef: Mei, 2015, reisde met een partner
7 juni 2015 beoordeeld

De omgeving ziet er wat troosteloos uit als je aankomt. Maar de ontvangst is geweldig. Alles wordt uitgelegd, en front desk doet hun best voor een goede kamer en zijn erg behulpzaam bij het wegwijs maken in het hotel en de omgeving. Auto moet in de Valet voor 30$ pn, anders zit je met een parkeermeter op een groot parkeerterrein voor de deur. Ook bij Valet parking vriendelijke behulpzame medewerkers. Wij hadden een standaardkamer, maar onze mond viel open. Grote kamer met balkon en zicht op het water (af en toe rumoerige bootjes). Keuken met magnetron, vaatwasser, koel-vrieskast, 2-plaat kookplaat, wasmachine, droger en keurig servies en bestek. Heerlijk bed. Verder een kluis, airco (de stilste die ik ooit heb gehad), ventilator, tafel met vier stoelen, bankje, salontafel, buro, grote tv, twee inbouwkasten, strijkset, ladenkast. Badkamer is groot met bad, ruime wastafelcombinatie en apart toilet. Dik tapijt op de vloer en in de keuken en badkamer tegelvloer. Kamer is schoon en netjes en blijft dat ook gedurende je verblijf. Pluim voor de housekeeping. Ontbijt is inbegrepen. Is eenvoudig, maar alles is beschikbaar, warm eten, brood, fruit, yoghurt, koffie thee, sappen. WiFi is vrij en werkt goed, uitchecktijd is 12.00 ipv de gebruikelijke 11.00 die we gewend waren en bagage opslaan tot je vertrekt is geen probleem. Auto mag ook gewoon in de Valet blijven staan op de dag van vertrek. Verder staat er de hele dag koffie bij de Front Desk die je zo mag pakken. Er is een restaurant, zwembad, fitness en zitjes aan het water. Hebben wij geen gebruik van gemaakt. De afvaart van de Fort Lauderdale WaterTaxi is vlakbij. Dat is een aanrader en naast de opstapplaats van de Water Taxi zitten diverse goede restaurants aan het water. Verder zit je op loopafstand van het strand. Kortom tophotel.

Kamertip: Vraag een zo hoog mogelijke etage. Waterzijde heb je wel wat last van bootjes met luide muziek aan boord. Maar het uitzicht is wel top.
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
4 september 2013 beoordeeld

Wij komen al meerdere jaren in dit hotel en zijn er nog steeds erg over te spreken, dit is echt een zeer aan te bevelen hotel. Erg vriendelijk personeel, waarbij Marianne de conciërge echt opvalt. Staan altijd klaar met hun advies, hulp etc. De kamers zijn erg mooi, meer appartementen met keuken, vaatwasser, zeer grote koelkast wasmachine en droger. Ontbijt is goed, niet super luxe en veel maar voldoende met een vriendelijke bediening. Valet parking zoals altijd super, erg behulpzaam en altijd met een vrolijke lach een hartelijk welkom ( hierbij springt Ryan eruit) .
Kortom echt een aanrader, wil je een hotel met luxe kamers (heerlijke bedden erg belangrijk) een prachtig uitzicht op de intercoastal waterway en op een goede locatie dan zit je hier goed. Bovendien is het een erg goede prijs kwaliteit verhouding.

Kamertip: Er zijn veel soorten kamers, zelfs de meest standaard kamer is al eigenlijk een appartement, kies zijde intracoastal waterway.
  • Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
4 november 2012 beoordeeld

Super hotel. Hartstikke schoon en prima service.
We hadden een hele grote kamer met keuken en super grote badkamer.
Elke dag schoon. Ontbijt was elke dag hetzelfde maar wel met lekker vers fruit.
Als ik weer ga dan ook weer naar dit hotel! Super!..
Je hebt er wel echt een auto nodig want met de taxi is het 110 dollar naar Miami beach.

• Verbleef: Augustus, 2012, reisde met familie